Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Wij hebben er 2.. Super lief, heel aanhankelijk en ook erg mooi. De oudste van 13 is heel rustig, maar wil wel graag bij je liggen en volop aandacht. De jongste van 3 kan af en toe wel flink door de kamer rennen, uit het niets, is erg speels, komt dan de muis terug brengen met het verzoek hem weer weg te gooien
Deze kat ligt het liefst de hele dag bovenop je, en bij voorkeur dan half op mijn man en half bovenop mij
Het zijn enorm lieve katten, die genieten van aandacht en niet kwaad te krijgen zijn.
En heel interessant vinden deze 2 het ook niet.. De oudste loopt meestal een rondje door de tuin, totdat ie wat te knagen heeft gevonden, en gaat dan weer binnen liggen slapen

. Je mag gerust eens komen kijken hoor.
In het topic is het wel aangepast, maar hij wil mijn onderschrift niet aanpassen. Ik heb gewoon de link geplakt en dan pakt hij zelf de omschrijving

Citaat:Een britse korthaar is erg rustig, mijne is liever lui dan moe en heeft niet echt behoefte om naar buiten te gaan en als ze het doet zit ze in de buurt van de tuindeur en is snel weer binnen. Een Britse Korthaar is alleen niet echt een schootkat, ze knuffelen wel heel graag en zijn superlief maar dan naast je of op de grond en je gaat erbij zitten, dan gaan ze op hun rug liggen.
Nougoed, ze is enorm
Vraag me niet HOE, het beestje