Och, wat ontzettend schattig 
Ze kleuren ook mooi bij elkaar, echt een heel lief setje!
Emytje schreef:Wanneer heb jij de beslissing gemaakt dat het wel lukt tussen die twee?
Volgens mij is het min of meer vanzelf zo gegroeid. Rooyke was een week of 7 toen hij bij ons kwam. Hij ging eens bij de caaf en het konijn kijken, ze besnuffelden elkaar wat en ze gingen weer verder met waar ze mee bezig waren. Dat herhaalde zich tig keer per dag, ze raakten steeds meer aan elkaar gewend. Op een gegeven moment was het deksel van de kooi en Rooyke ging eens in de kooi kijken. Uiteraard stond ik erbij om in te grijpen, maar dat was niet nodig.
Zo is het eigenlijk steeds verder gegroeid.
Op een gegeven moment was ik heel erg benieuwd wat er zou gebeuren als ik er niet bij zou zijn. Ik heb urenlang als een soort spion achter het raam/de deur gestaan, maar weer niks. Later nog een aantal keren 'getest' en toen werd me wel duidelijk dat ze zich precies hetzelfde gedroegen als wanneer ik erbij was.
Ik laat ze trouwens nooit voor langere tijd zo samen als ik weg ben. Ik ga bijv. wel even naar het toilet ofzo, maar als ik langere tijd weg ben dan haal ik ze uit elkaar. Just in case......