honden,hoeveel tijd,welke hond ed.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 09:32

Onze twee borders zijn in principe nooit vaak alleen, omdat mijn moeder enkel de voormiddag werkt en mijn vader (zelfstandige) vaak pas rond 10/11uur begint. Het is wel zo dat wij hier ook héél nuchter in zijn, het komt soms wel eens voor dat we een hele dag weg zijn, honden moeten daar maar tegen kunnen... Gaan ze niet dood van. Het gebeurd dus soms wel eens dat ze 8/9uur alleen zijn, hoewel dat maar een paar keren op 't jaar is. Wij maken daar geen probleem uit, honden ook niet.

Vroeger zijn we aan onze honden, qua eten, nooit veel kwijt geweest. Het voer was niet van de heel dure merken (beetje middelklasse laat ons stellen). De extra's (elke week 2x, voor de trainingen) tellen misschien wel door :+ , stukjes worst/kaas/... Maar ach, door die trainingen luisteren ze dan ook perfect :D
Ondertussen is onze oudste er 13,5 en bij hem beginnen de kosten écht wel aan te tellen. Hij is nog heel goed, maar heeft wat last van artrose in zijn rug dus krijgt daar pilletjes voor... pilletjes kosten 1,5€/stuk :Y). Zonder pilletjes mankt hij super hard, met doet hij het super. Zijn eten is ook aangepast (speciaal eten voor oudere honden, wat goed is voor gewrichten & ogen), dus telt ook redelijk door. Aan hem alleen zijn we nu per maand toch ongeveer 100€ kwijt.....

Dierenartskosten hebben we zelden gehad, twee heel gezonde honden... :Y)

Tallout

Re: honden,hoeveel tijd,welke hond ed.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 10:03

Balou had ook antibiotica voor z'n oor: €100,- armer :+.
Gelukkig ben ik goed verzekerd :=.