Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chiqa schreef:Een konijn in een hok van 1.40 zetten, en ook nog eens geen buietnlucht kunnen geven.....Wordt doodongelukkig. Konijnen die om die leefomstandigheden leven sterven veel jonger dan aan konijn wat lekker buiten kan zijn in een groter hok.
De eerste mag je blij zijn als hij net 7 jaar wordt de laatste kan makkelijk 15 worden.
Ik zou het niet doen en gaan voor een hamster oid.
Sabinee__ schreef:Heb ik al .
Maar goed, ik heb er nu al helemaal geen positief gevoel meer bij . Ik wil geen konijn meer.
x_Marr schreef:
Misschien dan maar beter ook, voordat je er naar een jaar achter komt dat je het hok toch wel erg veel moet schoon maken en de konijnen maar wegdoet
Sabinee__ schreef:Dat slaat echt helemaal nergens op ?
Maargoed. Ik weet het nu echt niet meer, want blijkbaar kan ik ze toch niet bieden wat ze nodig hebben en ben ik niet bereid om schoon te maken.
Ofzo.
Ik ben pleite.
x_Marr schreef:Je kan niet gewoon 2 vrouwtjes nemen! SOMS gaat dat goed ja, vaak gaat het mis en vliegens ze elkaar in de haren, en ik neem aan dat je dat niet wilt.
Je kunt beter iemand die nu al twijfelt omdat ze een paar dingen moet regelen niet omgaan praten om toch konijnen te nemen.. want ik denk dat je er dan al heel snel zat van bent.
Laurabyoux schreef:Ik had ook een konijn, is 13 jaar oud geworden, ingeslapen door een tumor, beesie had anders nog ouder kunnen worden, was verder kerngezond. en JA mijn konijn heeft altijd binnen gezeten, op zomerdagen zat ze wel eens buiten, verder huppelde ze de hele dag door de gang en 's avonds in der hok (niet super groot hoor.) we hebben haar ingeslapen voordat ze pijn ging krijgen. Sabinee__ ga lekker naar de dierenwinkel en vraag het daar gewoon, op bokt zijn de meningen zo verschillend en als je een te klein hokje heb ben je meteen niet goed voor je konijn en gaan ze eerder dood, doe lekker je eigen ding, volgens mij kan je ze een super tehuisje bieden!
Sabinee__ schreef:Yaaay ik mag er 2.
Maar wat is de beste combi ?
2 vrouwtjes? of 2 mannetjes ?
x_Marr schreef:En ik vind 1.20 x 60 te klein voor 2 konijnen, ookal zjn het dwergjes. Hangt er natuurlijk wel vanaf hoeveel ze los kunnen, hoeven ze per dag bijvoorbeeld maar een paar uur erin dan zou het wel kunnen.