Haha, hier ook hoor Maar zondag is het toch net iets extra's zoals een nieuw speeltje enz.
Frances
Geplaatst: 03-10-09 16:28
Mijn ouders krijgen met vader en moederdag een cadeautje, en met dierendag krijgt mijn hond een cadeautje Ik heb een nieuw speeltje voor m gekocht. Hij leeft zich altijd zo graag uit op nieuwe speeltjes om ze kapot te maken dus die krijgt die niet zoveel, maar met dierendag mag die wel een keer helemaal los
Ik ga morgen naar de ijsselshow in Zwolle samen met mijn hond, en voor die tijd op visite in Zwolle, hond gaat ook mee. Dat vind ik wel gezellig al die aandacht en drukte.. en we kopen vast wel wat lekkers op de show
Dierendag is veelste commercieel, geef dat geld liever aan dieren die helemaal neits hebben..
Ik heb ook niks bij de dierenwinkel gekocht, veelste duur. Maar ik heb een groen bakje gekocht waar water en voer in kan en dan ook nog een knuffeltje met zon hartje eraan en voor het konijn Snoepjes en nieuw zaagsel, en toen kregen we er ook gelijk een pakketje bij voor dierendag waar dezelfde snoepjes in zitten
Marijee
Geplaatst: 03-10-09 20:56
Wij thuis doen er niet aan, ze hebben elke dag dierendag
Eum ik ga een zwerfkat brengen naar een nieuwe familie. Het gaat wel hard zijn na 6maanden verzorgen en eten geven. Maar daar krijgt hij een nieuwe thuis met paardjes en veel plaats.
Normaal gesproken krijgen ze altijd iets extra's maar dit jaar niet
Mijn kat komt om in het speelgoed, kleedjes, mandjes e.d. Maar kijkt nergens naar om Ze kan extra lekkertje krijgen, verder niets Elke dag wordt ze door en door verwend, the little princes
Mijn knollie's hebben afgelopen het mooiste cadeau gekregen wat ik ze kon geven, verhuizen naar een andere stal waar ze een veel beter leven hebben Ze kunnen allebei een extra knuffel, een handje lekkers en een poetsbeurt krijgen
Diertjes extra verwennen, en voor Dolly een fruittaartje.
Jes
Geplaatst: 04-10-09 08:43
Ik was dierendag vergeten Doe ook niets extras, beesten krijgen elke dag aandacht en knuffels. Heb gister wel het hek gemaakt nadat mijn hond vrijdag weer vertrokken was. Als het goed is kan ze nu de tuin niet meer uit Is ook wel een cadeau aangezien het jacht seizoen hier weer open is..
Hond vind speeltjes niets aan, doet er niets mee. Kat vind speeltjes wel leuk, maar dan vooral de dingen die gratis zijn of niet bedoeld voor katten. Paard heeft elke dag dierendag met een appeltje of een snoepje en 24/7 weidegang.
No_worries
Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)
Geplaatst: 04-10-09 08:44
Ik doe er zelf niets aan, mijn hond heeft al een leven als een luis op een zeer hoofd Maar 'opa en oma' (schoonouders) mogen graag de hond verwennen (ze passen ook regelmatig een dagje of weekendje op) en hebben een emmer koekjes voor hem gehaald maar wel MET een snackbal! Zo'n bal waar je een koekje in kunt stoppen en die moeten ze dan rollen om het koekje eruit te krijgen. Kijk, da's dan nog wel nuttig speelgoed
Ik doe ook niet aan dierendag..ze worden elke dag verwend dus ik vind zo'n dag nergens op slaan..net als valentijnsdag enzo alsof je die dag meer van iemand houd dan de dag ervoor..is alleen maar extra geld voor de winkels..
Ik vind het alleen al heel leuk om in de dierenwinkel te gaan shoppen en allemaal leuke dingen te kopen Dus nieuwe voerbakjes andere keer weer nieuwe speeltjes of een nieuw nachthok voor de konijnen.
Maar goed, we gaan straks even met de honden naar de Hoornse Plas, kunnen ze zich even lekker uitleven. Verder heeft m'n zusje gister een leuke knuffel voor ze gekocht (die na 1 minuut al een poot miste omdat ze allebei aan een kant trokken. ) En ze krijgen wel een lekker bot straks, maar die krijgen ze anders ook wel.