*help* vreemde spin in huis

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

vinos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 00:48

Anoniem

Re: *help* vreemde spin in huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 00:56

Ieuw wat een engerts komen hier voorbij! Maar 3 CM is zo groot nog niet, mijn ''Sjaak'' was 7/8 cm :Y)

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 00:57

ik denk idd dat het de renspin is...al zie ik vaak die bruinige grote spinnen... die zwarte komen ook voor.... lijken tzelfde kunnen HEEL snel zijn en idd zijn vaak wel wat groter en zwart vergeleken mer de bruinen (maar miss zijn de kleinere expemplaren gewoon wat lichter) iig ik d8 al aan de fam van trechterspin en nu helemaal

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 00:59

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-09 10:40

ja ben er nu toch wel van overtuigd dat het een renspin was :j
Zeker na de plaatjes van andere bokkers.

Bouwien schreef:
Heb je geen hongerige kater? Ik ga altijd samen met die van mij op jacht... ik in de aanslag met mijn sfiffer en hij vangt ze dan..
Ze zijn vast heel eiwitrijk (A) en ik hoef ze niet te pletten met een tissue.. of nog erger doodsangsten uit te staan als je hem uit een glaasje laat vallen... ik ben der heilig van overtuigd dat hij dan ineens kan vliegen en me dan aanvalt..

Ja een schele kater en een kale poes staan hier tot mijn beschikking :+ die waren ook met het monster aan het spelen :P
De siam vermoord hem wel, de sphynx gaat er hooguit op liggen :')

Citaat:
de foto hieronder is klein maar wel zwartogend!!

http://www.ronklaren.nl/wp-content/uplo ... isspin.jpg

Ja zo zag die eruit, nog net iets grijziger/zwarter. Maar op internet las ik dat er ook echt zwarte excemplaren te vinden zijn.... brrrrr hopelijk was het een einzelganger :+ _O-