Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zorro schreef:Haha ineens vraag ik me af hoe dit vanmorgen is gegaan.. Je fietste er langs, hebt het dier eens bestudeert en bent weer naar huis gegaan om de camera op te halen? Moet zeggen dat ik het best bijzonder vind dat je er een foto van hebt gemaakt
Kim_89 schreef:Ik zat te denken he.. Heb als kind zijnde wel gehoord over muskusratten en ik weet alleen nog dat ik een naar gevoel krijg bij die naam maar ik weet niet meer waarom! Wat is er nou (behalve het feit dat ze holen en tunnels graven waardoor dijken kunnen instorten) zo erg aan muskusratten?
Sonja schreef:Mooi beest, muskusrat inderdaad. Ook geen vies beest trouwens hoor, keurige planteneter, niet aggressief of wat dan ook. Alleen ook een verrekte goede graver en dat wordt ik een laag landje als Nederland niet zo gewaardeerd
In België worden ze ook wel waterkonijn genoemd en gegeten.
SecretLIN schreef:Sonja schreef:Mooi beest, muskusrat inderdaad. Ook geen vies beest trouwens hoor, keurige planteneter, niet aggressief of wat dan ook. Alleen ook een verrekte goede graver en dat wordt ik een laag landje als Nederland niet zo gewaardeerd
Mee eens ik vind het overdreven hoe ze bezig zijn die dieren uit te roeien
SecretLIN schreef:Sonja schreef:Mooi beest, muskusrat inderdaad. Ook geen vies beest trouwens hoor, keurige planteneter, niet aggressief of wat dan ook. Alleen ook een verrekte goede graver en dat wordt ik een laag landje als Nederland niet zo gewaardeerd
Mee eens ik vind het overdreven hoe ze bezig zijn die dieren uit te roeien