nee friesje is helaas niet drachtig,maar we gaan het gewoon opnieuw proberen in het voorjaar...en haha ja pip doet net alsof ze een stoere rottweiler is (sssssst niet doorvertellen....)
Oh wat jammer,maar goed volgend jaar dus weer nieuwe ronde en nieuwe kansen.Nee hoor ik houd m'n mond het blijft onder ons
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wat een leuke foto's!! En zo herkenbaar Mijn haren zijn ook regelmatig tussen zijn tandjes te vinden, krassen op handen en hij speelt ook met plukken hooiPu(i)ppy('s) zijn leuk, je hebt het weer zo treffend vast weten te leggen!!
volgens mij zou canyon hele leuk kunnen spelen met pipperdepip moeten we maar een puppenboktmeeting doen
Ohhh dat zou leuk zijn Kimmie261!! Denk dat Canyon wel Pippie gek zal worden eigenlijk te gek voor woorden een Puppyboktmeeting
Ods schreef:Ohhh dat zou leuk zijn Kimmie261!! Denk dat Canyon wel Pippie gek zal worden eigenlijk te gek voor woorden een Puppyboktmeeting dat moeten we dan maar eens regelen,vind je niet kunnen ze lekker samen ravotten,volgens mij kunnen die 2 elkaar wel hebben
OOOh Fem wat een heerlijke foto's!!Heb genoten!!Hallo Linda, zie ik je eindelijk echt ex dorpsgenote!!
Haha die Pip, je plaatst er altijd meest leuke foto's van, wat een actief hondje zeg, die krijgt maar geen genoeg van het spelen, heerlijk!
Puppy meeting wat leuk hihihiMag Grendel dan ook komen. Gezellig met Pip en Canyon.Hier zitten we ook vaak met hebben we handschoenen in de buurt Herman is al in z'n neus gegrepen door onze monster.Pip blijft een mooie dame
haha je mag zoë op komen halen hoor tessy ,alhoewel ze de van alle honden de enige is die wil spelen met pip....en tuurlijk is pipje leuk is gewoon een lekker gek wijffie
als ik de plaats er voor had, had ik ze meteen komen halen lieve lieve zoë toch ze kwam zelfs mee zo lief op mijn bed liggen in duitsland