Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marsaus schreef:huh? jah het geld groeid me niet op de rug! ik ben echt een studente met een zielig salaris .. dus een chip kon ik me niet veroorloven
marsaus schreef:jah maar ik was toen ook wel werkloos en er waren genoeg andere dingen.. om te betalen. maar zoals ik al zei het was mijn hond niet en ik mocht me er niet helemaal mee bemoeien!!!. jah ze hebben hem daadwerkelijke op straat gedumpt ergens. ik heb vaak gevraagd waar aan zijn zoon maar die wist het niet meer. De informatie van dat hij in een buitenwijk van rotterdam is komt omdat iik naar een paranormale vrouw ben geweest die precies dit tegen me zei: HET IS EEN ZWARTE HOND EN ER ZIT IETS VAN LABRADOR IN.
marsaus schreef:jaaah daar heb ik zeker bij nagedacht. hoor! mijn bedoeling is als hij nog in een asiel zit hem daar weg te halen en een goed leven te bieden. Maar als hij goed terecht zit laat ik hem echt wel daar ,, ik wil echt alleen weten dat hij een goed tehuis heeft en hem nog een keer zien.. zodat ik weet dat hij goed zit. Dat vind ik echt belangrijk. omdat ik het echt pas een maand later wist en helemaal in schok was.. ik wilde die jongen en zijn vader aangeven., Alleen die vader weet waar hij is .. dus ik heb besloten om te gaan praten met hem.
marsaus schreef:oke.. ga ik doen.. alle beetjes helpentoch nog bedankt allemaal voor de tips.. ookal is het een beetje vaag.., ik word helemaal verward hiervan ,, voor een klein beethhe info moet er veel gebeuren. Ik blijf bij me standpunt dat je dit niet zomaar kan doen , en dat ik wil weten waar hij is en of in goede handen.