Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Joyckuh schreef:Angela_ schreef:Vind je een leuke luipaardgekko niks?
Ik heb er zelf ook een, en ik vind het helemaal geweldig. Het zijn natuurlijk geen echt knuffeldiertjes, maar schattig is ze wel. Ze is nieuwsgierig, speels, en wilt af en toe wel op mijn hand komen zitten. Ze eet uit mijn hand, en komt als ik haar roep. Het is geen knuffeldiertje, maar wel een ontzettend leuk diertje om naar te kijken. Ik heb er echt geen spijt van!
Gekko's, ook weinig tot geen ervaring mee. Het zal er allicht ook aan liggen hoe jong je ze aanschaft en van wie hoe tam ze worden. 2 van de 5 hagedissen die ik had waren tam. Die waren groot gebracht door mensen die er van hielden. Daarna 3 hagedissen gekocht op een beurs waar ze uiteraard lief waren (ze waren koud) en in goede conditie waren, mijn vingers moesten het telkens ontgelden toen ze eenmaal lekker opgewarmt waren...
Angela_ schreef:djinnie: het zijn ook zeker geen knuffeldieren en ook ik zit er niet mee op de bankMaar ik laat haar wel uit mijn hand eten af en toe. En soms leg ik mijn hand in haar bak, en dan komt ze erop zitten. Ze is gewoon heel nieuwsgierig.
Maar, ik zie dat jij wel erg dicht bij mij in de buurt woont! Heb je veel verschillende kleurtjes? Ik heb een hypo met carrottail. Een vrouwtje.
Globetje schreef:Muizen ruiken ja, ik had alleen vrouwtjes en ik (en mijn toemalige huisgenootje) vonden het heel erg meevallen!
Ik begrijp trouwens wel wat je bedoeld, ik heb ook cavia's om te knuffelen(niet in een terrarium btw om misverstanden te voorkomen)
In een terrarium kan je ook beestjes houden hoor je kan allerlei klim dingen ophangen. Nee voor een konijn is het niet geschikt die moet een groter hok hebben. Je kan er prima andere dieren in houden dan reptielen.
Cayenne schreef:Ik neem aan dat je ook niet van slangen houdt?
(de kleinere soorten).