Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
rockwitch schreef:Sorry maar ik zou het ook niet over mijn hart kunnen verkrijgen om hem terug te zetten, zou eerder proberen om nr 2 ook te vangen en dan samen naar het asiel te brengen, zeker jonge katten vinden snel een huis.
Als hij zo langs een drukke weg loopt is de kans op een ongeluk best groot, nee ik zou echt niet meer rustig kunnen slapen als ik zo'n beestje weer terug zou zetten, zeker als het straks weer kouder gaat worden.
MamboBeach schreef:Dat andere poesje zal zich best redden hoor!
ranna schreef:MamboBeach schreef:Dat andere poesje zal zich best redden hoor!
Een poesje van 12 weken? Denk ut niet!
We hebben hier een opvangpoes die met 12 weken in een opvangkooi gevangen is, als enige overlevende. De rest van het nest was al dood.
12 weken is veel te jong om zelfstandig in voeding te kunnen voorzien.
Omdat het andere kitten dapperder was trok het zich daar waarschijnlijk erg aan op, kropen 's nachts tegen elkaar aan voor warmte. Nu die weg is moet die ander zeker hulp hebben.
Als het in mijn buurt was ging ik er zelf werk van maken. Je kunt dat andere arme ding daar niet aan haar lot overlaten.
Persoonlijk zou ik die ene niet hebben meegenomen maar daar dagelijks zijn gaan voeren totdat ze wisten dat daar steeds voer te halen was en ze wat vertrouwen kregen zodat ze allebei meegenomen konden worden. Ik snap de reactie van TS heel goed maar je kunt dat andere kitten daar nu niet zomaar achterlaten. Die overleeft het niet.