Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Echwel schreef:Ik zag van de week een iniminie pup van 5 maanden die niet eens behoorlijk op zijn eigen poten kon lopen omdat hij de hele dag werd opgetild..
Verschrikkelijk vond ik het om het dier de hele dag onder de jas van de eigenaar te zien zitten, had niks meer met hond te maken
moonsparkle schreef:Ik twijfel bij deze discussie. Ja er zijn mensen die hun hondje constant optillen of in een tas meeslepen. Maar betekend dat dat het altijd gebeurd? Misschien geen juiste vergelijking maar wij hebben een Malthezer en deze houden wij met een lange vacht, hierdoor lijkt het misschien ofdat wij onze hond nooit laten spelen daarintegenover is hij gek op graven en mag hij met regelmaat aan het strand/in het bos ravotten.
eppie38 schreef:moonsparkle schreef:Ik twijfel bij deze discussie. Ja er zijn mensen die hun hondje constant optillen of in een tas meeslepen. Maar betekend dat dat het altijd gebeurd? Misschien geen juiste vergelijking maar wij hebben een Malthezer en deze houden wij met een lange vacht, hierdoor lijkt het misschien ofdat wij onze hond nooit laten spelen daarintegenover is hij gek op graven en mag hij met regelmaat aan het strand/in het bos ravotten.
Toch is tas soms best handig, ik heb geen speciale hondentas, zijn niet te betalen en meestal kruipt ze onder mijn trui maar echt die kleintjes zijn het resultaat van doorfokken en hebben het altijd koud, zijn erg gericht op de eigenaar, maken met iedereen ruzie dus het optillen, althans in mijn geval is puur om haar te beschermen.
Thuis rent ze de hele dag door de tuin en ook gaan we minimaal 1 keer per week naar het strand maar ook daar teld als er vreemde honden aankomen pak ik haar op, het is niets joh niet groter als een cavia en 1 hap en ze is weg en dan stort mijn leven in dat snap je wel.
Snacht heb ik trouwens standaard waterbakkie en voerbakkie aan het voeteneind staan (is moeilijk om ze op gewicht te houden) en er gaat gee nacht voorbij dat ze mijn man niet in zijn tenen te pakken heeft, hahahaha je kunt wel lezen wie hier de koningin is he.
eppie38 schreef:maken met iedereen ruzie dus het optillen, althans in mijn geval is puur om haar te beschermen.
Muisbal schreef:Die kleine hondjes die getild/aangekleed worden, is naar mijn mening inderdaad een accessoire..
roodje schreef:Abeltje77 schreef:@Limoen: Maar hoe doe je dat dan als je later op jezelf gaat wonen en gaat werken?
zo veeeeel tijd is een hond nou ook weer niet dat je er hele dag mee bezig bent.