Truitje voor chihuahua en franse bulldog

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ManonWL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-09 17:53

hahah jolmer20 :+
ik had ook wel verwacht dat je 'minder fijne' opmerkingen zou krijgen maar dit.
gaan allemaal even hetzelfde lopen zeggen.
nou 1 ding is mijn chi niet en dat is een barbie of handtas.
hij loopt gewoon maar in de winter heb dat beest het harstikke koud.
dan kunnen jullie natuuuurlijk weer gaan zeggen dat ze er wel tegen kunnen maar jammer genoeg kan mij chi dat niet!
het is echt niet zo dat ik een hele garderobe heb voor me honden hoor.
1 jasje. diesel mis 2 omdat die in de winter gewoon een jas een moet!

kaas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 17:53

Zo'n discussie is volgens mij echt niet nodig of het wel of niet moet, ik denk dat zei haar honden beter kent als ons en ze vroeg ook niet om onze mening over het feit dat het wel of niet kan. :)

maargoed,

Bij de petsplace hebben ze ook altijd wel leuke dingen voor hondjes. Mijn vriendin heeft daar nog een soort regendekje achtig iets weggehaalt die was ook erg leuk!

ManonWL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-09 17:54

Laika schreef:
lovekoos schreef:
Het is niet zo dat ik in de zomer ook met truitjes en alles gaat lopen hoor.

Doe maar wel TS, niet iedereen zal het kunnen waarderen als jij in je naakie over straat gaat :D

haha speciaal voor jou:

Het is niet zo dat ik ze in de zomer ook met truitjes en alles gaat lopen hoor.

manonxxlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 17:55

misschien in een dierenwinkel???
We hadden het er op school ook over... we hebben les van een hondentrimmer en die zij dat het inderdaad helemaal niet nodig is om kleertjes aan te trekken bij honden (zelfs bij naakthondjes niet).. maar het kan inderdaad wel hartstikke leuk staan :D

Annettu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 17:55

Wat een gezeik zeg ? Als je je hond een truitje aantrekt en het loopt hem niet in de weg. Wat is het probleem dan ? De TS vraagt toch niet om een mening of wel dan ?

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 17:56

LimaMambo, oh wacht natuurlijk paarden mogen we wel allemaal ''kleren'' en versieringen aandoen maar bij honden is 't zielig :roll:
ik wil hierbij trouwens niet goedpraten dat honden die onzin aandoen allemaal goed is hoor, want ik ben d'r zelf helemaal niet van.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 17:57

manonxxlove schreef:
We hadden het er op school ook over... we hebben les van een hondentrimmer en die zij dat het inderdaad helemaal niet nodig is om kleertjes aan te trekken bij honden (zelfs bij naakthondjes niet).. maar het kan inderdaad wel hartstikke leuk staan :D

en daar gaat het ook om.. om het leuke staan
niet om de eventuele functie van zo'n truitje.. want als zo'n truitje nat word verliest het totaal zijn functie, als hij al een functie had..

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 17:57

Marian_ schreef:
LimaMambo, oh wacht natuurlijk paarden mogen we wel allemaal ''kleren'' en versieringen aandoen maar bij honden is 't zielig :roll:
ik wil hierbij trouwens niet goedpraten dat honden die onzin aandoen allemaal goed is hoor, want ik ben d'r zelf helemaal niet van.

nogmaals.. een hond kan je niet met een paard vergelijken
en ik heb nog nooit een paard gezien met een roze dekje met glitters waar op staat: sexy girl

ManonWL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-09 17:59

LimaMambo schreef:
manonxxlove schreef:

niet om de eventuele functie van zo'n truitje.. want als zo'n truitje nat word verliest het totaal zijn functie, als hij al een functie had..

je heb ze ook waterdicht ;)

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 17:59

d'r zijn genoeg mensen die hun paarden aankleden met dekens,bandages en weet ik veel wat terwijl 't hélemaal niet nodig is, maar 't gewoon leuk en mooi staat.

jolmer20

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 17:59

nou heel toevallig, ik wel :+
maar goed, paarden doen we ook mutsen op, petjes op enzovoort

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 18:00

LimaMambo schreef:
Marian_ schreef:

nogmaals.. een hond kan je niet met een paard vergelijken
en ik heb nog nooit een paard gezien met een roze dekje met glitters waar op staat: sexy girl

zat roze dekjes gezien, zat dekjes gezien waar eventuele (bij)namen op staan. zat blingbling spullen gezien waarmee de paarden versiert worden.

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 18:00

ik denk eerlijk gezegd niet echt dat ts voor een discussie vroeg..
en trouwens, wij hebben een hondje gehad die het echt ijskoud kreeg in de winter.
en van de da een jasje aan moest.. dan maakt het voor de hond echt niet uit of er nou glitters op zitten of niet :+

maar op marktplaats kom je al een heel eind verder! :D
en ebay ofzo!

manonxxlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 18:01

LimaMambo schreef:
manonxxlove schreef:

Precies :D ik vind het echt wel schattig bij een chihuahua!!, inderdaad heel veel functie zou het niet hebben.. honden hebben nou eenmaal een vacht om zich zelf warm te houden... zelfs een naakthondje kan zich zelf redelijk goed warm houden! dus daarvoor zijn die kleren niet echt nodig..

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 18:02

tja.. een deken bij een paard die net gereden heeft.. zweet over zijn hele lichaam.. buiten staat en warmte moet vast houden
vind ik totaaaaaaaaaaal iets anders dan een hond die niet over zijn hele lichaam zweet bij voorbaat al een truitje aan te doen omdat het misschien te koud zou zijn ondanks een daarvoor bestemd velletje

mensen hou toch eens op met de vergelijking paard - hond
dat slaat echt nergens op

ManonWL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-09 18:02

Bedankt voor de leuke reacties. Ga is kijken op marktplaats.
Volgende week ben ik in de buurt van de pets place. Ook is een kijkje nemen

Ik hoef er echt geen 1 met bling bling letters en alle frutsels eraan want hun namen komen erop maar dat doe ik zelf ;)

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 18:03

maar even in on-topic, bij de dierenwinkels hebben ze af en toe wel iets hangen, en je hebt ook veel online winkels waar ze zo'n spulletjes verkopen voor je hond maar die zou je dan even moeten googlen want die weet ik zo niet ;) ik DenBosch zit er geloof ik ook een winkel, maar die is vrij prijzig :=

manonxxlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 18:04

Ik weet nie zeker of pets place ze heeft.. volgens mij bij ons niet.. maar je kunt natuurlijk altijd even een kijkje nemen... op die ene site die in het begin werd genoemt staan ook leuke shirtjes enzo op :D!

Laika

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 18:05

ManonWL

Re: Truitje voor chihuahua en franse bulldog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-09 18:06

nee ga ik nu kijken. Bedankt!

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 18:06

LimaMambo schreef:
tja.. een deken bij een paard die net gereden heeft.. zweet over zijn hele lichaam.. buiten staat en warmte moet vast houden
vind ik totaaaaaaaaaaal iets anders dan een hond die niet over zijn hele lichaam zweet bij voorbaat al een truitje aan te doen omdat het misschien te koud zou zijn ondanks een daarvoor bestemd velletje

mensen hou toch eens op met de vergelijking paard - hond
dat slaat echt nergens op

er zijn genoeg mensen die een paard een deken op doen zonder dat de paarden gezweet hebben of geschoren zijn. maar gewoon omdat het ''mooi'' staat of omdat ze denken dat paarden het anders koud krijgen. in een paardenwinkel o.i.d. zie je ook genoeg onnodige versieringen die gewoon puur voor de ''mooiheid'' gekocht en gedragen/aangedaan worden ;)

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 18:08

hou nou toch op over paarden.. het gaat hier over honden :+

Annettu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 18:09

zeikzeikzeikzeikzeik :roll: Mensen die zonodig hun mening moeten dumpen, Ga weg. De TS vroeg niet om een mening maar om tips en winkels omdat ze belangstelling heeft om kleren te kopen voor haar hond. Haar vraag en ze vraagt niet om meningen.

zucht. :+

ManonWL

Re: Truitje voor chihuahua en franse bulldog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-09 18:10

juist :) bedankt :P

lijkt wel of ik een poot van ze af wil zagen :P haha

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 18:11

er werd gevraagd om een truitje voor honden
honden hebben al 'truitjes' dus vandaar deze discussie