Gisteren kregen we het nieuws dat Ruby idd die ziekte heeft (Cushing) alleen nog veel meer er bij. We gaan langzaam afscheid van hem nemen hij word verder niet meer behandelt
Heh bah....zat je topic door te lezen, maar dit is niet het einde wat ik wil lezen hoor! Geniet nog maar van hem zolang het nog kan. Echt vervelend dit....sterkte met alles
Tinks
Geplaatst: 26-09-09 21:15
Oh dit vind ik super sneu!! Heel veel sterkte. Het beestje is pas 7 jaar en dan al zoveel lichamelijke ellende.
fargo
Geplaatst: 26-09-09 23:49
Ach wat sneu dat hij niet meer te behandelen is door de vele dingen die er spelen. Ik vind het heel erg voor je. Heel veel sterkte. Maak nog maar veel foto's van hem, heb ik ook gedaan in de periode dat ik wist dat mijn hond ziek was, vastleggen op foto en genieten dat hij er is zolang het nog kan. Heel veel sterkte meis.
Wat vervelend zeg van Ruby.. Zijn medicijnen geen optie meer? Omdat ik meestal wel goede verhalen heb gehoord van genezing met bepaalde medicijnen bij de ziekte van Cushing..
Hij zou voor de ziekte behandelt kunnen worden. Cushing is een gronische ziekte. Dat betekend dat die langzaam optreed. Ruby heeft dat idd alleen daar heeft hij nog geen last van teminste niet mega veel. Zijn hart is een groot probleem. Hij slaat vocht op in zijn lichaam en zijn hart is vergroot. Daarnaast is zijn lichaam op deze jonge leeftijd al op. We zouden hem kunnen behandelen maar dan zal het uitstel van dagen en weken zijn niet van jaren. Daarnaast gaat dat ontzettend veel geld kosten. Zoveel dat hebben mijn ouders niet en ik heb het geld ook niet. En dan is de vraag nog of je Ruby er plezier mee doet. Waarschijnlijk niet. Cushing kan een hond zonder behandeling nog wel jaren mee leven. Maar met zijn hart problemen niet. En de medicijnen die er zijn zullen de problemen waarschijnlijk niet oplossen..
Ik zeg waarschijnlijk omdat niets zeker is. Maar als we nu naar Ruby kijken moeten we aan hem denken en niet aan onze eigen wil. Zijn lichaam is o