Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alane schreef:minder pijn is ook pijn...
Niemand kan vanachter zijn pc advies geven wat past bij jouw situatie.... het is verkeerd te denken vanuit jezelf, waar je jezelf beter bij voelt, dat gaat ten koste van je hond...
Ooit zal zijn tijd er zijn... wacht niet to hij echt niets meer kan en pijn heeft... probeer je eigen emoties op zij te zetten, en bekijk je hond met de ogen van een vreemde, en bedenk dan eerlijk en oprecht welk advies je dan zou geven, en volg je eigen advies...
renate85 schreef:Gremlinis nog super levendig.
Ik weet een klein beetje hoe het in elkaar zit, en vind zolang Boomy nog lekker rond kan rennen zonder pijn (stillers) dat het zijn einde nog niet is.
Zodra hij zonder pijstillers moeilijk gaat lopen dan zou het voor mij over zijn...
(Kijk Tara....)
Geniet er nog even lekkker van.. en ik zou tegen mams zeggen dat je het nog even wilt proberen zonder pillen.
kimmie261 schreef:op pijnstillers schijnt een vloek te rusten geloof ik...
maar insuline,pillen tegen epelepsie,harttabletjes enz...die worden dan wél altijd gegeven,zonder bezwaren,terwijl ook de hond zonder die medicijnen zich honds beroerd voelt,maar dat is geaccepteerd,een pilletje tegen wat artrose pijn waardoor de hond gewoon een paar maanden/jaar nog lekker kan spelen en ravotten is not done..
pijnstillers geven bij een hond die daarna nog niets beter wordt,tja,dan hou je de hond in leven voor jezelf,maar ik zie echt geen kwaad in het geven van een pijnstiller waardoor een nog vrolijke speelse en van het leven genietende hond, zijn leven prettiger kan leven