kimmie261 schreef:
Yups, dat is hem

Lekker ding he

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mvs schreef:wat een prachtige hond! een heel lief koppie heeft hij er op zitten
is inderdaad wel wat sneu dat hij zich zo verlaten voelt. Ga lekker met hem wandelen, leuke dingen doen samen! Het is in ieder geval een mooie jonge knul
saskiaojan schreef:Wat een leuke hond, mooie goede uitdrukking heeft hij!
Slimme hond, die van ons heeft dat ook weleens gedaan, daarna ook direct de hendel eraf gehaald.....
Heel veel plezier met deze moie man, en met een paar daagjes zal de balans van beide kanten wel zon beetje goed zijn toch?
cheyentic schreef:lijkt mij ook welga je met hem ook pakwerk etc doen uiteindelijk?
dejavu schreef:Een hond voor Yamcha!
![]()
Wat ontzettend tof! Ik vind het een prachtige hond, wat een mooie donkere kop. Helemaal wat je zoekt, he? Goede bloedlijn, niet te jong, een Karakter.
Het zal wennen zijn voor hem, maar het komt goed. Jullie hebben de tijd.
Geniet ervan. Ik hoop dat je van deze hond net zoveel terug krijgt als van Tibeau. Vind je het niet fijn dat je weet waar deze hond vandaan komt? In de zin: komt van kenners af, dus dit keer geen hond met een geschiedenis? Wel fijn dat je weer heerlijk kunt wandelen en sporten met je dier. Dat lijkt mij (naast de hechte band) toch een gemis.
Ik wens je alle geluk van de wereld met Dimo. (Ergens vreemd dat de naam lijkt op Tibeau.) Ik ben oprecht heel blij voor je!
me_myself_i schreef:Wow wat een lekker ding!!foto 2 is echt ontzettend schattig
natuurlijk moet die mop even wennen aan zijn nieuwe baasjes, komt vanzelf wel goed
slimme hond trouwens, dat wordt de klinken van de deur ondersom zetten, kan ie de deur niet meer openkrijgen
me_myself_i schreef:Trouwens blijft hij Dimo heten of wil je hem nog een andere naam geven?(gewoon uit nieuwsgierigheid, ik vind Dimo ook best een leuke naam
)