Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vordur schreef:Hoi
hoe is het nu????
op het cavia forum las ik dat het tumoren zouden kunnen zijn die uitgepoept worden brrrrr dat had een cavia van iemand daar en dat was dus eierstokkanker.
en werd door de DA ingeslapen.
ik hoop dat dit voor jou niet het geval zal zijn.
ze zijn zo leuk en lief.
mijn zoon heeft er twee en echt ze zijn zo grappig.
Jolliegirl schreef:meid... ga toch alsjeblieft met dat dier heen.... er is echt wel een dierenarts die tijd heeft.. en anders maken ze maar tijd!
Je snapt toch dat dit niet goed is?
bleod
Diarree
een uitgepoept ''iets''
Moet er nog meer gebeuren voor er actie ondernomen wordt?
Jinkk schreef:Dat vind ik wel een beetje kort door de bocht Ragdoll.
Ze opent ten eerste al hier een topic voor tips. En heeft alle dierenartsen in de buurt gebeld maar niemand heeft of wil een spoedje draaien voor een cavia. Daar kan TS verder weinig aan doen..
Winandaa_ schreef:Wat een gek verhaal!maar daar heb ik verder geen verstand van.
Wel heeeeeel fijn dat caafje weer beter is zeg, en houden zo he!
PingWing schreef:Ik dacht; lees eerst even alles voor ik reageer, maar ik dacht ook aan een miskraam. Het feit dat ze kaal is wijst er op dat ze een nestje heeft gebouwd ergens (of schurft heeft, maar dat gaat gepaard met korstjes) en dat ze dr neusje kapot heeft kan ze gedaan hebben van de pijn om t "ding" eruit te werken.
Hopelijk is ze snel weer de oude. En pas in het vervolg maar goed op met je beestje ergens laten logeren. Wij hebben 2 cavia's (vrouwtjes) en mijn ouders hebben er ook 2. Maar als die van mij daar gaan logeren, komen deze 4 vrouwtjes zelfs niet bij elkaar, voor hetzelfde geld liggen ze elkaar niet.
Beterschap
edit; mijn vorige cavia is 9 geworden, dus ik vind 5 nog niet meteen een respectabele leeftijd waarop ze geen beebietjes meer zouden kunnen krijgen. Ik vind 5 een normale middelbare leeftijd.