Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wopkelover schreef:mensne die over de dieren ambulance beginnen dat ze het belachelijk vinden moeten eventjes verder nadenken
het is eigen altijd druk op de ambu je vliegt overal heen
en een gewond dier gaat voor een gezond dier dus dan moet die hond eventjes wachten snap je
nati schreef:Zo, de hond is nu bij een asiel...hihi bij de zoekopdracht via google stond er bij dierenambulance, maar 't was dus meer een dierenasiel...Gelukkig was de vrouw in voor een compremie, als wij bereid waren zelf naar het asiel te komen, kwam zij daar ook heen.
We hebben de andere dierenambulance die pas na 2 uur zou komen, wel even netjes afgebeld. En de hond dus naar 't asiel gebracht en wat formulieren ingevult.....Vond het zoooo zielig, hij zat zo zielig in het hokje naar me te kijken, hihi daar kan ik zooo slecht tegen en kan dan ik ook zo boos worden op mensen die niet op hun hond letten, ik zou echt de hele nacht zoeken en slapeloze nacht hebben. Zeker met dit weer...bah
Zinzi_jewel schreef:Belachelijk , dat je zo lang moet wachten op de dieren ambulance !
Heb dat ook een keer gehad , ze zeiden ook dat ik minimaal 1,5 uur moest wachten .
Nou de vondeling die ik toen had zat onder de vlooien ( had zelf ook 3 honden , dus geen zin in die vlooienplaag ) heb toen even netjes gezegd dat ze de hond heel vlug konden komen halen en anders zou ik m terug loslaten ...
Zou t beest nooit loslaten , maar goed het werkte wel![]()
Bedoel je hoeft je huis toch niet te laten bezeiken door een ander zijn hond !!
Succes