Vraagje over kat met wond op haar kop, alleen serieuze antw.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-09 21:02

Maar ik vat het niet verkeerd op hoor. Ze heeft wel heel veel karakter maar is verder een leuke kat, alleen letterlijk een kattekop :D . Het is gewoon een mandjes en DA-probleem. Ze is overigens de enige die het heeft, de rest was altijd heel braaf.

Geweldig :'). Het schijnt nog best vaak voor te komen. Had die van jou ook een melding op zijn kaart?

Thioro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 21:11

Fijn dat het zo goed verlopen is.

Mijn katers zijn nog vrij makkelijk bij de DA.
De ene moet je wel stevig in z'n nekvel nemen, maar houdt het verder dan maar op jammerlijk miauwen en grommen. Favoriet trucje daarbij is dan gaan kwijlen en zich tijdens het grommen half verslikken in z'n eigen kwijl, geeft een zeer vervaarlijk geluid. DA trok grote ogen toen hij de kat voor het eerst op consultatie had :D . Na het 'werk' is katlief terug kalm en zit hij er gewoon nog wat te mokken.
De andere daarentegen is compleet het tegenovergestelde. Hij gaat los mee naar de DA, blijft mooi los op de tafel zitten en kijkt de DA ondertussen aan met 'puss in boots' blik en de DA kan nooit naar z'n hart luisteren omdat hij te luid spint. Na afloop gaat kat bij het afrekenen nog gezellig op de schoot van de DA zitten 8)7 .

Mjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 21:18

abces vorming zie je vaak na het vechten, je kunt het het beste toch open laten maken bij de dierenarts zodat het goed schoongespoeld kan worden. als dat allemaal niet lukt (voor een volgende keer) en het abces is open dan is het heel belangrijk dat de wond een tijdje open blijft zodat al het pus naar buiten kan sluit de wond te snel dan vult het abces weer met pus

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-09 21:12

Het gaat weer goed met de kat, ze heeft al wraak genomen op de dader en ik heb heel duidelijk verteld dat alle volgende DA-bezoeken van haar zakgeld gaan. De wond is nu eindelijk mooi schoon en er zit een korstje op en het haar begint aan te groeien.

Barbabientje

Re: Vraagje over kat met wond op haar kop, alleen serieuze antw.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 21:18

gelukkig :P

Dit vehraal ken ik ook (onze kat is de laatste keer met heel veel bloed ( ja echt bleod) zweet (heel veel) en tranen (nou dat dan niet) in een WEEKENDtas mee naar de DA geweest, en gaat never nooit niet meer! Vlooiendruppels zijn een hel en kammen al helemaal, gelukkig houdt ze wel van knufflene:P