Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolliegirl schreef:Niet alleen hart voor dieren..
ook lef om stil te gaan staan, en daarmee eventueel gevaarlijke situaties te krijgen. Dit is goedgegaan, het had erger kunnen aflopen. Maar ik neem aan dat je hebt negedacht waar je mee bezig was .Niet negatief bedoeld dus.
Geweldig dat je de kat hebt kunnen redden! Ik hoop dat hij het haalt!
Super gedaan!!
_kajo_ schreef:Jolliegirl schreef:Niet alleen hart voor dieren..
ook lef om stil te gaan staan, en daarmee eventueel gevaarlijke situaties te krijgen. Dit is goedgegaan, het had erger kunnen aflopen. Maar ik neem aan dat je hebt negedacht waar je mee bezig was .Niet negatief bedoeld dus.
Geweldig dat je de kat hebt kunnen redden! Ik hoop dat hij het haalt!
Super gedaan!!
Ik kon de auto gelukkig kwijt op een inrit van een weiland. Ik moest daardoor wel wat verder terugrennen maar in het kader van de veiligheid was dat het beste. Het was wel een conflict tussen verstand en gevoel want het liefst was ik zo de weg op gesprongen.
Ik heb vanmiddag nog even naar de praktijk gebeld en de assistente zei dat de kater heel langzaam wat opknapt. Ze hebben goede hoop. Het oog lijkt ook minder ernstig dan in eerste instantie maar het is nog even afwachten of dat helemaal goed komt.
Het was wel de kat van de dierenarts en de assistente zei dat hij nog wel even contact met me zou opnemen.