Baby konijntjes! 3 weken oud

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 22:32

Na overleg met DA, konijnenopvang, topic hiero, konijnenforum heb ik haar geen melk gevoerd omdat het beestje al een aantal dagen geen melk meer gehad had. Ze kreeg konijnenbrokjes, hooi (genoeg) en met mate groen (paardebloembladeren en wilgentakken). We hebben echt onze best gedaan en tot gisteravond laat was het beestje goed gezond. We hebben nijn ook elke dag gewogen om het gewicht inde gaten te houden. een keer was ze een dag afgevallen, maar toen hadden we het net. Daarna was het een stijgende lijn. Het is altijd moeilijk leeftijd schatten van zo'n klein ding. Ik vond haar langs een rustige straat vlakbij een woonwijk, maar ook met bos, en struiken. Waarschijnlijk is het gedumpt voor de vakantie. het blijft gissen waarom het zo plotseling is overleden. We zullen het nooit weten.

EstherMe

Re: Baby konijntjes! 3 weken oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 07:44

Wat lief Fiona :)

Abaigeal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 09:15

Aachh echt super lief! :+:
Als ik dit zo zie wil ik ook wel weer een konijntje ;)

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-09 11:57

sheela schreef:
Na overleg met DA, konijnenopvang, topic hiero, konijnenforum heb ik haar geen melk gevoerd omdat het beestje al een aantal dagen geen melk meer gehad had. Ze kreeg konijnenbrokjes, hooi (genoeg) en met mate groen (paardebloembladeren en wilgentakken). We hebben echt onze best gedaan en tot gisteravond laat was het beestje goed gezond. We hebben nijn ook elke dag gewogen om het gewicht inde gaten te houden. een keer was ze een dag afgevallen, maar toen hadden we het net. Daarna was het een stijgende lijn. Het is altijd moeilijk leeftijd schatten van zo'n klein ding. Ik vond haar langs een rustige straat vlakbij een woonwijk, maar ook met bos, en struiken. Waarschijnlijk is het gedumpt voor de vakantie. het blijft gissen waarom het zo plotseling is overleden. We zullen het nooit weten.

nee de voeding klinkt wel goed inderdaad...
Dan weet ik het ook niet, wel triest in ieder geval... sterkte

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 12:33

Ten eerste gefeliciteerd :+

WAUW wat een schatjes zeg!! Echt onwijs lieffff zien ze eruit!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 12:49

ow fioon wat een poeeeepies...
vooral die witte is erg schattig.. :D

loveSaros

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 21:15

Wat een leuke beestjes! :D
Jonge konijntjes zijn al schattig, en als het dan dwergkonijntjes zijn zijn ze dubbelop leuk!

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-09 21:53

bedankt allemaal hihi
ze groeien wel erg hard! de witte wil nog steeds niet echt geaaid worden, maar is al wel iets minder schuw... :)

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 18:20

Schattige beestjes. Vind ze wel erg groot voor drie weken haha. Ik krijg binnekort ook twee babykonijntjes die zijn nu drie weken en echt een heeeeeeeel stuk kleiner. Zal als ik er weer heen ga wel foto's maken. Maak ik ook een topic met konijnen beesten haha.