Scheetjes laten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 11:21

R0X schreef:
Nanne schreef:
Hij laat alles.. Keiharde, zoevers, stille killers

OMG :D :D Ook echt scheetjes in hokjes gestopt :D

Verschillende onderdelen hea.. :')

Keiharde zijn het minst gevaarlijk.. En voor de stille killers moet je echt oppassen.. _O-

Nikka

Re: Scheetjes laten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 11:25

Ik heb er 4 rondlopen maar er eigenlijk nooit last van.

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 20:59

ugh ja onze honden kunnen er ook wat van. Gisteren zijn we nog naar buiten gerend. DIe geuren zijn chemisch en giftig volgens mij :+

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 22:41

Goh ik stap net samen met mijn vriend de auto uit, althans.. we renden de auto eruit. Ik wilde nog inparkeren, maar die hond begon zo te stinken dat was echt niet te harden :D

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 22:46

hahahaha wat een heerlijk topic.
nondeju mijn kat komt net heel onschuldig van de kattenbak af. Heel relaxed komt hij de kamer binnengewandeld, achtervolgd door een lucht waar je gewoon ter plekke dood bij blijft.

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 22:53

rockwitch schreef:
nondeju mijn kat komt net heel onschuldig van de kattenbak af. Heel relaxed komt hij de kamer binnengewandeld, achtervolgd door een lucht waar je gewoon ter plekke dood bij blijft.

Daarom heb ik de kattenbak helemaal boven staan, tegen de tijd dat ze de 2 verdiepingen afgedaald zijn is de stank al vervlogen. _O-

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 22:55

ow my, ik lig helemaal dubbel hier.....

dat doen mijn katten dus ook, elkaar de schuld geven :oo

shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 22:58

Ikima schreef:
rockwitch schreef:

Daarom heb ik de kattenbak helemaal boven staan, tegen de tijd dat ze de 2 verdiepingen afgedaald zijn is de stank al vervlogen. _O-

haha, ik lig hier helemaal dubbel _O-

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 22:59

_O- dit is echt een geweldig topic! Ik lig helemaal dubbel!
Wij hebben een mega hond die ook mega ruften kan laten, je kan het geen eens meer scheten noemen, zo hard! Gelukkig niet vaak meer :D
Toen die ongeveer een half jaar oud was liet hij pufjes...
En die stonken echt!! De visite wist het op een gegeven moment ook wel, dus zodra je een pufje hoorde of iets begon te ruiken, riep iedereen: Code Rood!! Code Rood!!
En dan zat iedereen met zijn shirt over zijn neus.... Erg charmant op een verjaardag met een huis vol visite_O-
Achteraf denk ik: prachtig foto moment geweest :+

edit, spelfout
Laatst bijgewerkt door josewoos op 23-08-09 23:00, in het totaal 1 keer bewerkt

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 22:59

hahaha ik heb maar 1 verdieping, alles is gelijkvloers en ik heb ook niet echt een aparte ruimte waar ik ze in kan zetten, dus ze staan in de gang, vlakbij mijn slaapkamer helaas.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 23:05

ik heb hier ook een tank die er wat van kan!!

maar ik heb het wel redelijk onder controle :j

op maat staande voerbakken, weinig dingen met luchtverwekkers: eieren, buffelhuid enz

en de stiekumurd doet het ook als aandachtstrekker!
vooral als er visite is!
dan stuur ik hem weg naar de gang en dan komt ie vanzelf wel stilletjes terug en is het afgelopen met de geurtjes ! :r :+

de knetters die hij kan laten (die hard klinken) die stinken gelukkig niet en moet ik heel hard om lachen :')
dan gaat ie eerst heel stom naar zijn achterwerk zitten kijken en daarna heel dom mij aan zitten kijken :P

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 23:08

ikdoemaarwat schreef:
de knetters die hij kan laten (die hard klinken) die stinken gelukkig niet en moet ik heel hard om lachen :')
dan gaat ie eerst heel stom naar zijn achterwerk zitten kijken en daarna heel dom mij aan zitten kijken :P

Haha ja die van mij ook precies hoe jij het omschrijft _O-

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 23:09

zelfde type hond he josewoos, dan krijg je dat :')

mickydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 23:11

mijn hondje kan er ook wat van. Gelukkig komt het niet heel vaak voor , maar als hij er 1 laat, nou berg je dan maar.
Het liefst laat hij zijn gassen de vrije loop als ik net lekker in me bedje lig. Hond komt nog even knuffelen laat een scheet en verdwijnt heel subtiel naar zijn mand en laat mij in de stank liggen. Dit bedoelen ze dus met het feit dat een hond nooit zijn eigen nest zou bevuilen :D

Grote_Beer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 23:25

Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind het eigenlijk helemaal geen grappig topic. Natuurlijk kan iedere hond wel eens een windje laten, maar als honden met regelmaat stinkende winden laten dan is dat een teken dat er iets niet niet goed gaat bij het verteren van hun voedsel. M.a.w.: al die ruftende honden uit dit topic krijgen gewoonweg niet de juiste voeding.
Stinkwinden zijn ook niet alleen voor de mens om de hond heen niet fijn, maar ook niet voor de hond zelf, die hier ook vaak ongemakken door ondervindt in de vorm van buikpijn, krampjes en een opgeblazen gevoel.
Ik heb hier 6 honden rondlopen van verschillende maten en leeftijden en er is er hier geen één die stinkwinden laat. En dat terwijl ze met regelmaat een aantal van de dingen eten die hier juist worden afgeraden, zoals vuile pens, pensstaafjes en eieren! Dat zijn dus imo helemaal niet de zaken die winderigheid veroorzaken, integendeel zelfs: vuile pens verbetert de darmflora en dus de vertering met juist minder stinkende winden als gevolg. Je moet het dan alleen wel met regelmaat geven en niet maar zo af en toe een keertje.
De grote boosdoener is naar mijn mening gewoon de grote hoeveelheden voor een hond slecht verteerbare voedingsstoffen die in sommige hondenvoeders zitten. Oftewel granen, rijst, mais etc. etc. Die veroorzaken bij mij als PDS-patiënt al een enorm opgeblazen gevoel, laat staan bij een vleeseter als de hond! Die heeft een veel te kort spijsverteringskanaal om dergelijke voedingsstoffen goed te kunnen verteren. Maar voor de petfoodindustrie zijn dit goedkope grondstoffen en dus stoppen ze ze er, afhankelijk van de prijs c.q. kwaliteit van het voer, in meer of mindere mate in.
Van voer wisselen zal dan ook alleen maar zin hebben als het nieuwe voer in dat opzicht een verbetering is.

LisaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 23:29

Omygod, wat heb ik gelachen zeg. Deed het bijna in mijn broek :P

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 23:33

Hond bij mij opa en oma deed het ook, ligt het lekker naast je te slapen. En ineens kijkt ie naar zn eigen achterwerk en kijkt daarna jou aan :P En dan kwam de stank!

Maar wist niet dat katten het ook deden! Over een paar weken heb ik 2 kittens, hoop dat die zich kunnen inhouden haha!

connie1964

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 23:36

ruiken jullie eigen scheten dan naar vanille ofzo???

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 23:44

:') Echt prachtig..
Wat een stinkbakken kunnen het ook zijn... En dan heb je inderdaad de verschillende soorten scheten.. Nu hebben wij een teckel.. Niet de grootste, maar die kan ze ook laten hoor..., klein dat ze zijn :oo
En dan nog achterom kijken naar hun achterste met een blik van 'kwam dat van mij?' -en daarna baasje heel onschuldig aankijken...
:r Wat een putlucht kan daaruit komen zeg :D :D

Vaak is de boosdoener dan een Pedigree dentastix of een pensstaafje.. Niet dat die laatste al geurloos zijn als ze erin gaan %) :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 23:50

A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-07-23 20:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 00:06

connie1964 schreef:
ruiken jullie eigen scheten dan naar vanille ofzo???

Eigen scheten ruiken toch altijd lekker? _O-

unamie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 00:53

Gatver ik zou over mijn nek gaan als mijn honden of katten in huis liggen te ruften :x
Onze honden en katten hebben/hadden er gelukkig nooit last van

Ben het met Oprtalj eens
Het lijkt mij ook dat het aan het voer ligt
Want stinken is toch echt niet normaal :\

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 01:01

Mijn honden laten nooit scheten. :)
En ook zij krijgen pensstaven, maar weer geen pedigree. Dat is namelijk geen goed voer. Misschien toch een keer een premium brok proberen?

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 08:52

Ik weet niet of je het tegen mij hebt? Onze hond krijgt van Eukanuba, en van pedigree af en toe dentastix. Zijn een soort snacks/extra'tje.. En vooral daarvan gaat ze soms goed schijten.. :Y)

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 11:03

Nee, ik had het tegen de ts. :)