Citaat:
Woonplaats: den bosch vergis je niet dat een kat en een nerts veel op elkaar kunnen lijken .
Ik werk voor de dierenambulande en je wil niet weten hoe vaak wij een vangkooi voor een kat mnoeten plaatsen die de kippen of konijnen vermoord zou hebben en als we de kooi komen ophalen zit er ineens een nerts in .
Dat zou nog een optie kunnen zijn..
Citaat:
juist een kat heeft veel kracht maar kan het niet op die manier gebruiken .
tenzij het hok al gammel was en de kat er doorheen viel toen ie erop sprong .
zou ook kunnen dat hij er bij "toeval" in terecht gekomen is..
Citaat:
Is er een mogelijkheid dat je konijn zelf de tuin uit is gerend na de aanval.
Nee die is er niet, dan zouden we hem ergens met een gebroken nekje gevonden moeten hebben
want om onze gehele tuin staat een muur.
Citaat:
Je kan dan beter boos worden op de eigenaar van de kat. De kat doet niets anders dan zijn instinct volgen......
Als je goed kijkt naar de eerste regen in mijn begin post zie dat we er ook eigenlijk zo over denken 
Citaat:
Kan mij ook niet echt voorstellen dat een kat een konijn boeiend vind, want zo bewegelijk zijn die ook niet.
niet zo bewegelijk? Dan heb jij nog nooit jonge konijntjes gezien of wel. Deze zijn echt mEGA bewegelijk
Citaat:
Citaat:
randie schreef:
Kan je wel vertellen dat er nu wat minder vriendelijke maatregelen genomen worden want dit gaat echt te ver...
Citaat:
Je kunt ook gewoon zorgen voor een goed hok
Dus wij moeten een ander hok aanschaffen omdat een kat van iemand anders onze konijnen net iets te interessant vind? Ehm nee
dat is de omgedraaide wereld, dat beest hoort al niet in onze tuin
. Als we graag een kat in onze tuin wilde hadden we er zelf
wel 1!