Ik hoop zo dat we d'r kunnen vinden , en dat ze straks weer hier is .. De mensen zijn overigens weggegaan weer naar hun huis ( doetichem )
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Passorapard schreef:Hier een samenvatting.
de mensen die haar hadden opgehaald zouden nog even naar een vriend gaan in APD -ZUID , en daarna even naar de action om spullen voor haar te halen , toen ze dit hadden gedaan , rukte pink zichzelf los en renden het park in. De man ging er achteraan , maar veloor haar uit 't zicht . Toen belde ze ons op om te zeggen dat ze was weggelopen . dus ik en mijn moeder metteen in de auto gestapt , en naar De action gereden daarzo . Daar aangekomen metteen gaan zoeken , maar helaas niks gevonden ... Dus na ongeveer 5 uur zoeken naar huis gegaan , met een enorm schuldgevoel .. Toen zijn mijn ouders nog gaan zoeken , en werden die mensen door het amivedi gebeld , dat pinkt geraakt was door een auto . En dat ze ''daar'' en ''daar'' zou hebben gelopen . Dus mijn moeder is gaan zoeken , en uiteindelijk hebben we haar langs het kanaal gevonden , gelukkig nog helemaal heel , alleen een beetje mank ...
geerke schreef:als pink toch nog even bij jullie blijft nog een kleine tip....niet met een bal spelen als je zo een dominante teef ertussen hebt...dat is vragen om ellende....
pharagirlke schreef:Terriërs hebben temperament maar niet per definitie een kort lontje...