Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
irritantje schreef:allereerst andere DA zoeken! je laten wachten tot 6 uur met kittens die niks meer gegeten hadden!
wat een bager waarscheinlijk zijn ze overleden aan de honger..
is niemand in de buurt die jou kon helpen?! die al eerder nestje heeft gehad?
jij hebt nu niks aan al sje kat zwanger is zoek iemand waar je terecht kan! voor de basic vragen!!
je had allang flesjes/speentjes/kittenmelk in huis moeten hebben vanaf begin!!
maargoedheb je niks aan nu! je DA is oliebol! want die had je niet moeten laten wachten!
oke hoe gaat nu met voeren? lukt beetje? komen ze aan? (je weegt ze toch wel elke dag he?) wel is zo de ene vind speentje prettige voeren de andere flesje..
nooit zomaar sondevoeding geven! zeker als je niet weet wat je moet doen!
is niemand met ervaring? die je bij kan staan.....
op me catterywebsite staat me tel...
misschien rare vraag, maar dat weet je toch wel? of loopt ze los buiten.... ?Citaat:nu is onze andere perzische poes waarschijnlijk ook gedekt!
cissy schreef:och wat jammer dat ze het toch niet gered hebben, maar misschien zijn ze inderdaad al niet goed geweest, moederpoes loopt niet zomaar bij ze weg. Ze weten het vaak beter dan wij als er iets niet klopt.
(je foto doet het niet?)misschien rare vraag, maar dat weet je toch wel? of loopt ze los buiten.... ?Citaat:nu is onze andere perzische poes waarschijnlijk ook gedekt!
cissy schreef:nou zeg je toch wat anders, eerst zeg je: ze is waarschijnlijk gedekt, wij denken dan dat je niet weet dat ze gedekt is, nu zeg je; ze is gedekt maar we weten niet of ze zwanger is....??
Klein maar niet geheel onbelangrijk verschil!
Ik neem aan dat als je fokt (of vermeerdert) dat je wel weet waar je mee bezig bent en dat je ook weet hoelang de draagtijd is en wanneer en hoe je kunt zien of een poes zwanger is?
Ik heb het idee dat je helemaal niet weet waar je mee bezig bent, ik hoop overigens dat ik het mis heb hoor! Maar je antwoorden en reacties getuigen niet van kennis van kittens op de wereld zetten.