Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Caira schreef:Joh ik heb alleen nog maar negatieve dingen met de dierenambulance meegemaakt, stelletje prutsers vind ik het.
crossmonster schreef:Enerzijds snap ik het terugzetten, idd omdat kat goed verzorgt eruit ziet, ze zullen hebben gedacht dat de kat gewoon een buurtkat is..
!
janouk schreef:crossmonster schreef:Enerzijds snap ik het terugzetten, idd omdat kat goed verzorgt eruit ziet, ze zullen hebben gedacht dat de kat gewoon een buurtkat is..
!
Precies, de dierenambulance is niet bestemd voor het thuisbrengen van katten die op straat lopen, maar voor het helpen van gewonde (wilde en huis) dieren op straat.
Katten die er goed verzorgd uit zien en niet gewond zijn, laten ze altijd gewoon los. Jouw kat veroorzaakte 'overlast' in de winkel. Is gevangen en weer vrijgelaten. Een normale procedure lijkt mij.
Het zou fraai zijn als elke loslopende kat gevangen zou worden en naar het asiel gebracht zou worden. Dat zou iedere loslopende kat 'vogelvrij' maken.
In jouw geval betreft het een binnenkat, die ontsnapt is. En had het fijn geweest als ze jullie gebeld hadden, alvorens poes weer vrij te laten.
http://www.dierenambulance-haarlem.nl/