Kimmie261 knuffelen is alleen mogelijk als hij half slaapt hij heeft van die scherpe tandjes Na is wild ook wel te doen alleen goed op je oren, haar, handen, lippen enzo passen
En bedankt voor de Cayun complimenten!! Het is ook echt een prachtige en gave hond!!
Altijd handig die bijnaampjes Ik vind die namen juist gaaf gekozen. Bijna dezelfde schrijfwijze, maar toch een andere klank Keedjun (toch?) of kènion klinkt bij de hond toch heel anders. Puppy blijft dan handig Ods, als je ze beide bij je wilt hebben, hoef je maar 1 naam te roepen
Idd Laika, dat is de manier om ze uit te spreken! Ik heb er vertrouwen in! Verder past de naam zo gaaf, het moest gewoon
Dank weer voor jullie bericht
garny95
Geplaatst: 18-08-09 19:19
Leuk een Kelpie, die zie je niet zo vaak ! Wij hebben er ook een, ze willen graag werken voor je en pas op dat je zelf tijdig aan de bel trekt met rustpauzes, die van ons bleef aan de gang...( nu nog ) en die is 6. Veel pleizer en succes met hem en natuurlijk ook met je andere hond
Hey wat leuk! Je ziet ze idd niet veel! Ik heb die van jullie in je profiel gezien, is dat een teefje?
Maar idd, zo klein dat hij is, hij weet niet van ophouden
garny95
Geplaatst: 18-08-09 21:58
he ho, niet gaan schelden hoor, wij hebben een mannetje ( met een bal dan wel ) maar ze kunnen zichzelf ook doodlopen, kelpies weten meestal niet van ophouden, je moet ze tegen zichzelf beschermen, mar verder vind ik dat die van ons een superkarakter heeft ( wel wat nerveus soms ) maar goudeerlijk en altijd vrolijk en de klepies die ik ken hebben soortgelijk karakter.
Ods
Forumcoördinator
Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-09 23:13
Oeps, sorry
Bij veel energieke herders moet je uitkijken, ze doe graag teveel en niet te weinig, net een balans ertussen vinden. We passen zeker op, het moet lang leuk blijven.