Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

En ze ziet dat als een lekker hapje waarvoor ze naar binnen komt, zodat ze snachts lekker thuis slaapt.
kan ook aan stress liggen inderdaad. Onze kat wordt wel eens opgejaagd door de hond en dan at ze helemaal niet rustig meer.. Wat katten ook heel lekker vinden is leverpastei. Gewoon een eetlepel hiervan in het bakje en leg er wat brokken bij. Krijgt ze in ieder geval meer binnen. Succes ermee
ik ga er zeker wat mee doen. ik heb nu een bakje met makreel voor dr gekocht dat krijgt ze vanavond, ik heb ook gekeken voor andere brokken! ik kom idd uit op royal canin, maar de vraag of ze het nu wel gaat eten is de vraag! heb het nu wel voor dr staan maar ze heeft er nog niet van gegeten ( wel bijgezeten ) 

angela333 schreef:Haha nee ik weet dat dat erg slecht is om te geven, maar wilde het even weten voor
ik mijn mening hier over kon geven.
Ik zou haar zo snel mogelijk laten steriliseren als ik jou was, wij zien dit probleem vaker in
de kliniek bij niet gesteriliseerde poesjes.
Vaak blijven ze zo mager door te vaak krols zijn (en dat die krolsheden hoef je niet altijd te merken),
dat te vaak krols zijn komt vaak door cystes op de eierstokken. Dit vergt erg veel energie en daardoor
blijven ze mager en hebben ze vaak ook weinig eetlust.
Ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat dit het is.
Mocht het na de sterilisatie nog zo blijven dan idd bloedonderzoek laten doen naar de schildklier.
Hoop dat je hier iets mee kan!
nu ook weer! en ze is heel luidruchtig!
wordt er vaak gek van.
haha
Is denk ik gewoon het postuur van sommige katten...