Niesziekte is over het algemeen prima te behandelen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vanitymay schreef:Ik heb net de fokker wer gebeld: hij is heel boos en uberhaupt niet meer voor rede vatbaar. Halverwege mijn verhaal gilde hij al: JE WILT ER GEWOON ONDERUIT BLABLABLA...Naja, nu wel helemaal dus.
Ik baal als een stekker en vind het erg onterecht dat hij zo boos is. Ik snap best dat het tegenvalt, maar ik volg toch echt het advies van mijn dierenarts en een aantal pb berichten die ik hier op bokt heb gekregen van deskundigen.. Jammer van deze poes, maar er zijn er nog veel meer in deze wereld en ik vind het risico gewoon echt te groot.
Abeltje77 schreef:vanitymay schreef:Ik heb net de fokker wer gebeld: hij is heel boos en uberhaupt niet meer voor rede vatbaar. Halverwege mijn verhaal gilde hij al: JE WILT ER GEWOON ONDERUIT BLABLABLA...Naja, nu wel helemaal dus.
Ik baal als een stekker en vind het erg onterecht dat hij zo boos is. Ik snap best dat het tegenvalt, maar ik volg toch echt het advies van mijn dierenarts en een aantal pb berichten die ik hier op bokt heb gekregen van deskundigen.. Jammer van deze poes, maar er zijn er nog veel meer in deze wereld en ik vind het risico gewoon echt te groot.
Ik denk echt dat je het risico schromelijk overdrijft.
Babsiej schreef:Een kitten wat na een eerste behandeling tegen niesziekte blijft snotteren dan kun je idd twijfels gaan hebben, maar daar is hier nog geen sprake van