[SPOED]Dierenarts open in Omgeving Amsterdam in het Weekend?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 11:38

@ikdoemaarwat, misschien moet je op je woorden passen, als je kijkt in haar profiel en berichten zie je dat ze hier al jaren op bokt zit en behoorlijk het een en ander heeft meegemaakt.

Ik ken TS in real life en ben van mening dat je niet zomaar kan gaan zeggen dat iemand een verzonnen leven heeft. Zeker niet als je de persoon zelf niet kent.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 11:44

[***] schreef:
@ikdoemaarwat, misschien moet je op je woorden passen, als je kijkt in haar profiel en berichten zie je dat ze hier al jaren op bokt zit en behoorlijk het een en ander heeft meegemaakt.

Ik ken TS in real life en ben van mening dat je niet zomaar kan gaan zeggen dat iemand een verzonnen leven heeft. Zeker niet als je de persoon zelf niet kent.

ik zeg niet dat ze een faker is, ik zeg dat het mij niet zou verbazen na alle berichten, van bloed plassen tot lekker naar bed gaan, tot spoed een dierenarts nodig hebben

wel goed lezen wat ik neerzet he ;)

maar jij kent TS zeg je
vind je de berichten dan ook niet een beetje vreemd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 11:48

ikdoemaarwat schreef:
maar jij kent TS zeg je
vind je de berichten dan ook niet een beetje vreemd?

Daar laat ik mij niet over uit. Ik weet hoe Siggislief is.
En al wist ik het niet, dan nog blijf ik erbij dat, ookal zou het je niks verbazen, je niet zomaar dat soort termen kunt neerzetten op bokt. Zeker niet als je ziet dat die persoon zichzelf in hetzelfde jaar heeft geregistreerd op bokt.

Dat ze 10 jaar jonger is dan dat jij bent kan misschien ook een hoop verklaren met hoe ze typt en overkomt. :)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 11:49

leeftijd bokker en datum van registratie doet er niks toe...

wat je post wel :j

M_EL_ISSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 11:52

Sorry hoor, maar hier een topic starten over dat je kat met spoed naar de DA moet, en dan de volgende post (wellenswaar in HK), een post dat ze zometeen lekker naar haar bedje toe gaat.

Hoe je het ook went of keert, dit is vaag :?

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 11:56

Is niet vaag. Is gewoon iemand die aandacht wil. Als er echt zoveel spoed achter zit dan ga je wel. Ook al wil/kan er niemand mee. Taxi en dierenarts zijn zo gebelt..

Pollewoppy

Re: [SPOED]Dierenarts open in Omgeving Amsterdam in het Weekend?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 12:04

Ben wel benieuwd of de TS inmiddels met de kat bij de dierenarts geweest is..

Nickeltje

Re: [SPOED]Dierenarts open in Omgeving Amsterdam in het Weekend?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 12:22

Gezien alle speculaties over de oprachtheid van TS en alles daaromheen, plaats ik hier een slotje.
Als TS alsnog vragen heeft of verslag wil doen van haar bezoek aan de dierenarts, kan dat in een nieuw topic.