Babymuizen gevonden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cemlys

Re: Babymuizen gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 13:43

Ik zou ze gewoon laten, liever gewoon laten doodgaan dan ze moeten verdrinken of vervriezen. doodvriezen is een van de pijnlijkste dingen die er zijn. Niet/nooit doen dus.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 15:55

Pluttersput schreef:
Verder, muizen met de hand groot brengen gaat zeker. Mensen die er niets vanaf weten is een beetje raar als ze gaan zeggen dat het onbegonnen werk is, ik heb er tot nu toe 11 gewoon goed grootgebracht, 2 verschillende nesten.

Maar ik vind het wel bijna onbegonnen werk om jou even te quoten, gezien je heel goed weet wat allemaal wel en niet moet kunnen, welk voer ze nodig hebben, hoeveel, wanneer enz. Je hebt er heel erg veel werk aan. Dus het is bij lange na niet voor iedereen weggelegd en 'voor de meeste mensen' bijna onbegonnen werk.

En over ether, is een eeuwige discussie. In de reguliere geneeskunde hebben ze het ook als narcosemiddel gebruikt. Je bent al lang en breed nokkie, passed out en bewusteloos voordat dat spul aan je longen begint. Dus daar merken ze niets meer van.

Pluttersput

Re: Babymuizen gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 16:41

Toch vind ik dat het verboden moet worden ;)
Verder over het wel of geen ervaring: ik heb mijn eerste nestje zonder enige ervaring grootgebracht, google is your friend ;)