agos ze kan ook heel lief zijn hoor,komt ze helemaal zoenen met ons,alleen als ze het kroelen zat is,moet je een beetje oppassen voor niet wat extra piercings te krijgen van madam
en ja,ze wordt echt snel groot...ze heeft ook van die enorme dikke poten,gaat een grote dame worden straks...
en we genieten heel erg van kleine pip ,ik moet vooral heel erg lachen om haar,zeker als ze zoooooooooo eigenwijs is...dat smoeltje erbij dan,en die oogjes ,dan is ze zoo stout,maar ook zoo grappig...
Ooh wat een schattige foto's weer van Pippie, maar die tandjes oeh wat vreselijk venijnig! Dat is volgens mij echt oppassen geblazen als ze geen zin heeft, auw!
Maar ik kom graag nog een keer met haar en de rest van de beestenboel spelen hoor! Hoe gaat het eigenlijk met de anderen: Wessel, Maestro, Bitje , Friesje etc?
blinnii je bent welkom hoor,dat weet je,en met de rest van de beestenboel gaat het wel ,sommige worden echt oud,en ja,over een paar heb ik nog wel grote zorgen,maar ja,wie dan leeft wie dan zorgt,denk ik maar....
en ods,ja ze is groot he??ze groeit echt zo hard....
Groot gelijk hoor Femke, je moet het met de anderen maar gewoon per dag bekijken. Zou het wel leuk vinden om weer eens foto's van Gambit en Wessel voorbij te zien komen, maar je moet maar kijken of je daar zelf trek in hebt.
Tjonge wat een stoere pup. Je weet ze wel altijd te vinden,heh? Ik heb manlief nog steeds niet kunnen overhalen,maar ik laat zoveel mogelijk deze foto's zien en hij gaat wel weer overstag. Ik ben er nu wel weer aan toe Zeker als ik dit weer zie. Heb je deze pup uit Duitsland vandaan?
sidera,we leren haar zachtjes te bijten,puppies bijten nu eenmaal,naarmate ze ouder worden gaat dat vanzelf wel over...
en essie,hahah weer die puppie foto's
en pip komt uit nederland,ik heb wel gekeken in duitsland,maar daar couperen ze nog zoveel,en ik wilde een hondje met staart hebben ,dus ja,toen maar gezocht in nederland
en zo aan pip gekomen
Eelco
Geplaatst: 09-08-09 12:02
oooo dat is een echte sharky zeg. wat een bekkie
Lizz
Geplaatst: 09-08-09 12:46
Weer even gekeken
Wat ik mooi vind is dat je zelf ook geniet, dat je weer kan lachen dat zie je gewoon aan je berichten!!
Resi_lover
Geplaatst: 09-08-09 20:04
Wat leuk dat je een nieuw hondje hebt Na al die ellende verdien je zo'n knapperd vreselijk
wat een lekker hondje heb je daar.ze kijkt wel heeel gevaarlijk hoor lekkere scherpe tandjes
fargo
Geplaatst: 09-08-09 23:10
En wat zeg je dan tegen pipperdepip? ZACHTJES bijten PIP? Zei ik overigens wel tegen onze jonge ruinen als ze weer eens aan het bijten of douwen zijn, zachtjes zachtjes. En naar verloop van tijd helpt het ook nog
haha ja dan zeg ik subtiel : "ZACHTJES" niet dat het altijd helpt hoor,maar het dan dichtbij in haar oor tetteren maakt meestal wel dat ze loslaat (ons met soms bloedende vingers achter latend..tis een echte sharky )
maar tis een tante T ,tjonge jonge..mevr heeft uitgevonden dat ze ons eten ook erg lekker vind,ze gaat dan bij je zitten en ze keft eerst... en als je niet snel genoeg iets geeft bijt ze in je been