Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kamatz schreef:Ja dat is echt zo.
Leg de 2 doosjes maar eens naast elkaar en dan zie je geen verschil qua werkzame stof en hoeveelheid. Wel het doosje en merk natuurlijk![]()
Echt heel erg vervelend. Maar met die spuit en de hydrocortidermzalf is ze er zo vanaf hoor. Ik heb zelf een hond met vlooienallergie die ook hotspot krijgt na een vlooienbeet.
En een ander krijgt hotspot na het zwemmen in zeewater....die ik dus echt meteen na moet spoelen![]()
Maar ja moet jezelf eens jeuk hebben....
kamatz schreef:Inderdaad vreemd Yamcha.
Maar toch is het echt zo![]()
De vertegenwoordiger van Bayer komt bij ons in de winkel en heeft het ons verteld en laten zien. Ook is het specifiek voor honden en katten die een vlooienallergie hebben.
Tegenwoordig kan je de ontworming Drontal ook in de DSZ halen onder de naam Bolfo. Het zijn echt precies dezelfde tabletten, dezelfde hoeveelheden en dezelfde werkzame stoffen.
bo0tjeee schreef:Maar je moet ook elke 4 weken ontvlooien, en niet elke 6 weken.
Als je vandaag ontvlooit, moet het over precies 4 weken op dezelfde dag weer.
En ik zou wel heel goed je huis behandelen. Dus met sprays, echt alles behandelen.
Ook je (als het stof is) bank, in naadjes en kiertjes, bij plinten, de manden, bed goed wassen enz.
Dus hond en huis.
Ook al zie je ze niet in huis, er zit meer in huis dan op de hond.
Succes!
bo0tjeee schreef:Jeetje wat is hij kort geknipt joh
Vind het inderdaad ook niet zo mooi.
Maar ach, het groeit vanzelf.