Laat je de hond rontgenen op HD en ED? Als jij 'm zo bijzonder slungelig vind en er zo matig voor is gezorgd het eerste jaar, zou dat voor mij toch een aandachtspunt zijn voor overname.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Misterylady schreef:Dat vind ik nietdat is me verteld. Deze mensen willen ook het allerbeste voor hun (kampioens)honden. Zij durven dat hardop te zeggen dat hun voer kwalitatief net zo goed is. En ik heb geen reden om aan te nemen dat ze dat verzinnen.
Bij die dure merken betaal je vaak al extra vanwege de verpakking.
Misterylady schreef:Reken maar dat die mooie bedrukte verpakking door de consument betaald wordt hoor.
En het gaat mij niet om het geld. Kwaliteit staat voorop.
Citaat:verder gaan we kijken naar Hill's en Royal Canin en Eukanuba. Deze merken bevallen ( vanaf hun site gezien) het beste.
Chubby schreef:Heb ik 2 opmerkingen:
- Glucosamine chondroitine pillen zijn verkrijgbaar bij De Tuinen. Heb ik heel goede ervaringen mee! Ff de aanbiedingen in de gaten houden, ze doen nog wel eens 2 halen 1 betalen aktie
- Mijn hond heeft artrose (ze is bijna 11) en kreupelde veel. Met bovengenoemde tabletten ging het redelijk, behalve bij slecht weer of als ze een uur mee was geweest. Op wandeling kon ze echt niet achter een bal aan, want korte bewegingen waren funest en dan liep ze 2 dagen met pijn.
Sinds ze vlees eet, kreupelt ze niet meer! Ze krijgt ook geen toevoegingen meer. Alleen na een aantal uur bij de paarden bijvoorbeeld, of een uit de hand gelopen wandeling in de herfst (dan praat ik over 15 a 20 km lopen en rennen) krijgt ze een runderstrot in plaats van gewoon bot, omdat daar een extra stofje in zit wat helpt tegen de stijfheid..