WillemYntJee schreef:Laika hoe doe jij dat dan met dat verse spul? Ligt heel je vriezer vol of hoe? k heb maar 3 vrieslades die eigenlijk zo goed als vol zitten altijd, dus ook nog kattenvoer daarbij gaat m denk k niet worden.
mijn vriezer ligt vol, maar niet voor de katten, want die kuikentjes nemen niet veel plaats in, behalve dat ik die per 10 kilo tegelijk inkoop. Maar meer voor de hondjes
Heb een 340 liter vrieskist waarvan ik voor mezelf ongeveer 40 liter gebruik
Hoewel ik mijn 2e kat inmiddels heel langzaam geïntresseerd krijg in sommige vleesjes. Rundvlees en kipfilet. Zalmfilet eet ze ook.
Als je carnibest wilt voeren, wat overigens perfect versvoeder is! Dat is op verschillende verkooppunten te koop in worsten van 500 en 1000 gram. Deze nemen echt niet zoveel ruimte in. Als je zo'n worst 2 uur uit de vriezer laat kun je die met een mes in plakken van het gewenste gewicht snijden. Daarmee maak je de dagporties. En die doe je gewoon weer in de vriezer.
Carnibest stinkt helemaal niet! Het ziet er uit als rundergehakt voor jezelf van de slager, alleen dan alsof je er al een bal van gemaakt hebt.
Oh en mijn katten zijn ook helemaal dol op de krabpaal, niet alleen om te krabben, maar ook om te klimmen en erop te slapen. Liefst zo hoog mogelijk, dus mocht je er één kopen koop een zo hoog mogelijke