Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LimaMambo schreef:ik heb ergens het nare gevoel dat TS niet meer gaat reageren omdat ze toch de kat wil houden.. hoe dan ook..
dit gevoel heb ik omdat ik zag dat ts in de tussentijd al meerdere keren online is geweest en nog steeds geen antwoord heeft gegeven op onze vragen
maar ik hoop heel erg dat dit gevoel verkeerd is..
Elessar schreef:Ik heb contact gehad met mensen van Amivedi hier uit de buurt. We zetten haar er niet eerder op voordat we weten of ze gechipt is of niet. Dat weten we vanavond. Veel mensen vinden het een mooie poes om te zien, dus als ze niet gechipt is, nergens vermist wordt, dan kan in principe elke gek haar komen opeisen. Daar zul jij vast uit opmaken dat we haar (willen) houden.
LimaMambo schreef:dat snap ik.. maar buiten aanmelden amivedi kan je nog meer doen he
zoals briefjes ophangen bij supermarkten, bij asiels aangeven.. dierenambulance
sommige mensen kennen amivedi niet.. dus misschien wel fijn om zelf ook wat meer moeite te doen om de eigenaar te vinden
wel mooi beestje trouwens... kan me niet voorstellen dat iemand zo'n kat niet mist
brenniie schreef:inderdaad..je kan best wel iets meer moeite doen..als het mijn kat geweest zou zijn en iemand anders vind en houd hem en daar kom ik ooit achter zal ik er ook niet blij mee zijn..helemaal niet als ik dan aan de mensen zou vragen die mijn kat gevonden hebben wat ze eraan gedaan hebben om de echte eigenaar te vinden..
Elessar schreef:Als hij helemaal opknapt, willen we graag kijken of we hem kunnen houden. We hebben nog een andere kat, een pers. Die is erg eenkennig en graag op zichzelf. Wat is dan het beste om ze aan elkaar te laten wennen? Hoeveel tijd moet je zoiets geven?
haflingertje schreef:Elessar schreef:Als er zulke opmerkingen gemaakt worden, heb ik eigenlijk helemaal geen trek om te gaan updaten..
Ik ben heel nieuwsschierig naar een update!
Vindt het juist super dat als niemand haar kwijt is, jij haar een goed huisje bied!!