mijn home-made terrariumstelling

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-09 11:42

magda_90 schreef:
Dan heb ik nog een vraag, stinkt dat bij jou ook zo snel of niet? Mijn ervaring is dat het door de uitwerpselen erg vochtig word en daardoor erg stinkt.

nou.. al;s ze echt net vers gelegd zijn ga ik wel eens bijna over mij nek :P
maar door de wamrte droogt het helemaal uit en dan ruik je het niet meer zo erg ;)

magda_90

Re: mijn home-made terrariumstelling

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 12:04

Bedankt :) Er waren nogal wat problemen daarmee. Er is een nieuwe zak gekocht maar dan was zo vochtig (al in de zak) waardoor het met combinatie van uitwerpselen erbij (dagelijks weggehaald) erg begon te stinken. Ik ben nu aan het afvragen of we het cacliumzand niet beter hadden kunnen laten drogen voordat het in e bak werd gedaan.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-09 12:10

magda_90 schreef:
Bedankt :) Er waren nogal wat problemen daarmee. Er is een nieuwe zak gekocht maar dan was zo vochtig (al in de zak) waardoor het met combinatie van uitwerpselen erbij (dagelijks weggehaald) erg begon te stinken. Ik ben nu aan het afvragen of we het cacliumzand niet beter hadden kunnen laten drogen voordat het in e bak werd gedaan.

haha ja dat is zowiezo beter :P
voortaan eerst laten drogen en dan er pas in :P

axeltje

Re: mijn home-made terrariumstelling

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 12:18

Dat ziet er echt super mooi uit! Straks even aan vriend laten zien. We gaan straks samenwonen, en willen van 1 kamer een terariumkamer maken (hij heeft slangen, kikkers, schildpadden en ik luipaardgekko's). Dit vind ik er erg netjes uitzien!!