winia4ever schreef:jeetje wat een leukerd!
En wat goed van jullie om dat te doen!! succes met je nieuwe topper!!
bedankt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
joyce83 schreef:Wij hebben een boxer gehad, reu gecastreerd, altijd lekker smal gebleven en is bijna 14 jaar geworden.
Castreren is dus niet altijd slecht. Bij ons is dat gedaan omdat we een reu en teef hadden en de keuze gemaakt hebben om dit keer de reu de operatie te laten ondergaan.
Martine_R schreef:joyce83 schreef:Wij hebben een boxer gehad, reu gecastreerd, altijd lekker smal gebleven en is bijna 14 jaar geworden.
Castreren is dus niet altijd slecht. Bij ons is dat gedaan omdat we een reu en teef hadden en de keuze gemaakt hebben om dit keer de reu de operatie te laten ondergaan.
Dat lijkt mij juist jammer
Als je een reu hebt wil je toch een lekkere, stoere, grote kerel hebben?![]()
Niet beoordelend bedoeld hoor, alleen dat vind ik nou juist zo gaaf aan reuen
x_Sannee schreef:Hmm nee ik zeg ook geen boxer, zit iets stafford achtig iets door denk ik.
En een dierenarts kan van alles zeggen, ze zeiden van Sally ook dat het een chihuahua was.
Dierenartsen zijn geen keurmeesters
Het is een leuk beestje geniet ervan!
breezy302 schreef:x_Sannee schreef:Hmm nee ik zeg ook geen boxer, zit iets stafford achtig iets door denk ik.
En een dierenarts kan van alles zeggen, ze zeiden van Sally ook dat het een chihuahua was.
Dierenartsen zijn geen keurmeesters
Het is een leuk beestje geniet ervan!
Er zit zeker geen stafford in, dat zie ik gelijk maar ik denk maar dat er ergens wat ambull inzit. Niet voor de helft maar misschien ee kwart en 3 kwart boxer. maar wat maakt het uit het is een leukerd.
tamaramt schreef:amerikaanse bulldog is mijn favoriete hond maar daar wonen we nu toch te klein voor vandaar dat onze keus op een boxer is gevallen
die zijn toch een stuk kleiner
Chiqa schreef:tamaramt schreef:amerikaanse bulldog is mijn favoriete hond maar daar wonen we nu toch te klein voor vandaar dat onze keus op een boxer is gevallen
die zijn toch een stuk kleiner
Vidn dat geen goed argument de verschillen lopen namelijk nauwelijks uiteen en zijn te verwaarlozen....Zonde had toch echt voor een ambull gegaan![]()
(Maar goed ben dan ook een enorme fan van dit karakter en ras)
tja een amerikaanse bull is wel een stuk groter en we wilden graag een hond uit het asiel een goed tehuis geven en zijn helemaal verliefd geworden op deze hondWbt de naam, heet hij nu Bob? Waarom houd je die naam niet (Omdat je ook nog met hem op cursus wilt)
de hond is een vondeling en zit nu 1,5 week in het asiel; in het asiel is hij bob genoemd maar dit is dus niet zijn echte naam en hij luisterd daar dus ook niet naar
vandaar dat het ook nog mogelijk is om hem een andere naam te geven
we zitten nog te twijfelen tussen breezer, rocky(van rocky films= bokserof stitch(van de film lilo en stitch / mijn andere hond heet milo)Castreren zou ik niet doen ivm met de risico's die het met zich meebrengt (Kanker)