Maar toen die mot vlak langs me vloog ben ik dus ècht weggerend.. We waren aan het eten.. maar ik trok het echt niet
Z'n lijf was dikker dan mijn duim, ongeveer even lang en hij had zeker een spanwijdte van 20CM.. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Z'n lijf was dikker dan mijn duim, ongeveer even lang en hij had zeker een spanwijdte van 20CM.. 
Echt, het zijn gewoon de walgelijkste beesten die er zijn! Tijdens onze practica moesten we spinnensoorten identificeren (aantal oogjes op hun kop tellen) via de microscoop, no way dus dat ik zo'n beest nog eens extra ga vergroten, en dan er met mijn oog precies bovenop zitten. Op het examen heb ik het aantal oogjes gewoon gegokt

Nog nooit zoveel insecten bij elkaar gezien. Alles zat onder de trorretjes. Ik ben in paniek naar beneden gerend en heb meer dan een wek niet meer op mijn eigen kamer durven komen

Sprinkhanen ben ik niet bang voor.
Pissebedden vind ik grappig.

. Was voor mijn werk (schoonmaken bij ouderen) de tuin aan het aanvegen. Toen ik de bladeren op wilde vegen viel mijn oog op een gigantische enge smerige kakkerlak brr.. krijg weer kippenvel haha. Nee met van die enge beesten hoef je niet bij mij aan te komen.

Leedebee schreef:Aan deze kakkerlakken moest ik toch wel even wennen! Op Gran Canaria, tot wel 6 cm lang!
http://i114.photobucket.com/albums/n255 ... C00269.jpg