Kitten die met enig regelmaat buiten de bak plast?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mayo

Re: Kitten die met enig regelmaat buiten de bak plast?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-09 08:56

Ze zijn pas 10 weken oud. Gisteren heeft ze niet buiten de bak geplast *\o/*

Ze deed het trouwens ook al voordat ik de beau beau gebruikte, dus ik denk niet dat het daar aan ligt. Blaasontsteking niet denk ik, ze heeft ontzettend heldere urine, geen zichtbare bloedsporen of kristallen.

Chloor ga ik ook uitproberen, thanks!

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 09:27

Wij hebben regelmatig van het asiel opvangnestjes en dit jaar hebben we een nestje van 5 die gewoon regelmatig ergens plassen. Heel ergerlijk. Ze plassen in dozen, op tassen, op de kussens van de honden, op de krant naast de bak. Ik heb 4 kattenbakken staan die ik ook enkele keren per dag schoonmaak en nog plassen ze daar waar het niet hoort. We hebben 2 bakken met grit en 2 bakken met houtkorrels, maar ze plassen liever in het grit. Ik weet wel dat als ze ergens plassen de bakken te vies zijn. Maar ik baal hier wel van, echt erg soms. Ook hebben ze een tijd lang gepoept daar waar het hun uit kwam. Ook naast de bak, maar ook een hoek van de bijkeuken. Ergens achter onder, zodat ik er niet bij kon komen. Gelukkig gaat het nu wat beter, maar vanmorgen vond ik weer een plas op de sporttas van mijn man. Was tie niet blij mee...