Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ismy schreef:ik had net mijn moeder gevraagd maar ze zij dat het waarschijnlijk net een vogel had opgegeten en daar het bloed van daan kwam en anders was de katr ook wle heel zwak en waren we wel naar de DA gegaan
Gelijk de eerste dag!
dan zoek je maar een oplossing! Als het je kind gebeurd is er schijnbaar wel altijd een mogelijkheid maar nooit als je een dier hebt die problemen heeft...
anders pak je de bus of idd de buren! Stel jij krijgt opeens last van bloed hoesten, en je ouders werken, dan komt er een ambulance of brengen de buren je! Er is ALTIJD een mogelijkheid! je mag een dier niet onnodig pijn laten leiden! Deze kat heeft vrijwel zeker een inwendige bloeding en dat kan dodelijk zijn!
Mischien kennen jullie haar? Maar daar dus zeker naar luisteren. 

ismy schreef:Onze kater kotste laatst paar dagen geleden bloed, het gaat nou al wel een beetje beter, maar wordt wel mager,
ik denk dat het door de kikkers komt, maar bloed kotsen vind ik toch wel een beetje raar en gevaarlijk![]()
wij hebben 1 kat eerder gehad en die had bloed in de urine maar die hebben we later ook in moeten laten slapen door uitdroging,
weten jullie misschien wat het kan zijn eventueel ??