Oscar schreef:'Probleem' is dan alleen dat wij blijkbaar anders denken en handelen dan degene die het betreft.
Om daar tot door te dringen werkt het niet altijd om maar te blijven 'drammen'. Een goedbedoeld advies kan ook averechts werken.
Ja dat is duidelijk....Maar een dier wat aangereden is, ligt te stuptrekken, en vervolgens wordt er gevraagd wat TS moet doen, wat moet daar nu nog op worden geadviseerd? Doe dr maar een dokje met wat jodium op om vervolgens met lede ogen te moeten zien dat het dier overleden is?
Waarom wordt er dan zo'n topic geopend?
ThePast03 schreef:Andere kant van het verhaal is dat laatst een jong meisje hier door bokt bijna werd gedwongen om midden in de nacht over straat te gaan met een ziek dier.
Ik ken dat topic toevallig, en dat is weer een ander uisterste idd. Dier was al dagen niet lekker, was op sterven na dood. Topic liep al een paar dagen, en TS wist aar niet wat ze moest doen, welk besluit het beste was.
Dat het dier \ingeslapen moest worden was al een paar dagen duidelijk het had kanker, maar om dit nu midden in de nacht om een uur of 1 te doen op een zaterdagavond.......Dat had ook om 7 uur savonds gekunt. Helaas brak de paniek toe die nacht en ja dan krijg je zulke situatie's
Goed ik begrijp inmiddels dat je als outsider met lede ogen toe kan kijken dus hoe een dier in nood vervolgens nutteloos komt te sterven, alleen maar omdat er GEEN DA wordt gebeld.
En waarom niet? Omdat het geld kost dat moge mij volkomen duidelijk zijn.