Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
flicka schreef:Die htk katten worden als schattig kitten aangeschaft, na een paar maanden overdag de deur uitgegooid want baasje moet werken en ze vreten dan de vogels in mijn tuin op.
Hier worden ze vaak niet gecastreerd dus het fokt maar aan. Hele parades lopen langs mijn huis. Een kat hoort niet een woonwijk in te gaan om te jagen, die krijgt thuis eten en heeft thuis een kattebak. Maar van de drollen in mijn tuin kun je een kasteel bouwen.
Ik heb 2 jachtterriers en die worden er helemaal adhd door. Dus af en toe is het hier wild west
Wietsje92 schreef:nou ik heb ddl wel gehoord van castreren en steriliseren hoor als je het zonodig moet weten 2 van de 6 zijn gesteriliseerd en 2 caters zijn gecastereerd.. tis een beetje zielig om je poes te laten steriliseren als ze al dragende is aangezien ik abortus moord vind
lijntje87 schreef:Letizia schreef:Een Europese korthaar is een erkend ras, dus een foute benaming voor HTK's
wat is het verschil? in mijn katten-paspoort staat europese korthaar. (maar dit zijn echt vuilnisbakkies)
sunny_l0ve schreef:@ TE5: ik denk dat ze eerder bedoeld dat ze eerst naar liefhebbers voor een kitten moeten zoeken eer ze aan een nestje beginnen.
Zakelijk gezien is het gewoon een kwestie van vraag en aanbod, is er geen vraag naar, dan moet je het ook niet aanbieden want niemand heeft er interesse in.
Letizia schreef:Wietsje92 schreef:nou ik heb ddl wel gehoord van castreren en steriliseren hoor als je het zonodig moet weten 2 van de 6 zijn gesteriliseerd en 2 caters zijn gecastereerd.. tis een beetje zielig om je poes te laten steriliseren als ze al dragende is aangezien ik abortus moord vind
Nou dan heb je een goed excuus om ze te laten helpen zodra ze bevallen is/zijn en op je laatste opmerking ga ik niet eens in...