Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dejavu schreef:Het beest is echt doorgeslagen en dat is echt linke soep. Het was dat jij ingreep toen ze Tibeau pakte, maar was ze überhaupt ooit gestopt?
dejavu schreef:Lees ik het goed tussen de regels door dat als ze de leiding overneemt, dat ze eigenlijk zich geen houding meer weet te geven? Het is een rol die eigenlijk niet bij haar past. Ze weet zich daarin niet te gedragen.
dejavu schreef:Die hond kent bepaalde gedragingen niet.
dejavu schreef:Ik weet gewoon, zonder dat ik je ken, dat jij de uitgesproken persoon bent om een hond in het gareel te krijgen. Betrek het niet te veel op jezelf. Jou, je partner en Tibeau treffen geen blaam, echt niet. Jullie waren de laatste huiselijke situatie die haar een kans konden geven.
dejavu schreef:Het is prettig dat je partner achter jouw beslissing staat. Het is gewoon echt te link, dus verwijt jezelf niks. Ik begrijp je schuldgevoel, maar besef goed dat dit geen kwestie is van opgeven, maar gewoon kiezen voor een fijne leefomgeving voor je overige dieren, en dan moet je haar laten gaan. Hoe hard ook. Kijk naar Tibeau, die fijne vent verdient dit niet. De knappe rots in de branding. Wat een incasseringsvermogen heeft die hond zeg. Wees zuinig, je hebt de goede keuze gemaakt, al duurt het waarschijnlijk nog even eer het pijnlijke randje eraf is.
Een dikke knuffel! Ook voor knappe Tibeau!