Moest toch even goed kijken of ze niet glimlacht op de 2e foto Geweldig diertje! Enne, succes met je andere kat
wat lijkt ze veel op mijn poes!!! echt een scheetje. die van mij is alweer 4 maar de tekeningenzijn bijna hetzelfde!
Lucifer123 schreef:Ahh Sanne wat heeft ze geweldig lieve ogen! Lijkt net of die uit haar hoofdje gaan rollen van schattigheid Ook mooie foto's trouwens Lotje is cute!
Ze is echt té cute! Wat een poppetje! ik heb er hier ook twee van die kleintjes rondlopen en zoals al eerder gezegd: eindeloos kijkplezier !
Ha Sanne, wat heb je toch een pracht katje! Wat een lieve/mooie ogen heeft ze ook! En het zijn echt pracht foto's, mooie kwaliteit
Dank jullie wel allemaal! De kleine tante begint inmiddels veel 'praatjes' te krijgen & is onwijs ondeugend.
Wat een ontzettend leuk ding is het Sanne! Snap heel goed dat je heel blij met haar bent.Ook hele leuke foto's!
Sáaaaaan, ooh wat is ze leuk! Echt een onwijs schattepoepig en ondeugend koppie heeft ze, knappe meid!
Wat een geweldig mooi en lief poezekind !De andere poes zal er vast aan wennen, dit kan helaas wel even duren. Heel veel geluk met haar!
Aaaah wat een ontzettend lief koppie, ge-wel-dig!Je ziet er wel wat ondeugends doorheen komen Ben benieuwd hoe ze er over een aantal weken uitziet...
Jaaa. Dotje dat het is. Lotje doet het goed onder de bokkers zie ik. Zal snel weer foto's maken. Bedankt weer.