Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vjestagirl schreef:vagolijntje schreef:leuk dat je zo reageerd
ze reageerd dus wat ze had wormen ze was niet ontwormd en ze had hersenvlies ontsteking door vervuild voer, waardoor ze appatisch werd en haar eten ook niet goed meer kon verteren door de wormen
ik weet hoe de natuur is dit zijn gehouden dieren en staan onder de zorg van een eigenaar
een dier verhongeren is niet gewoon de natuur
Sorry, ik snap dat je het niet leuk vind wat jij hebt je best gedaan voor dat kleintje. Maar zo gaat het met dieren die worden ingezet voor landschapsbeheer, en alle andere wilde beesten. Die worden niet ontwormt of ingeënt, worden ze ziek dan redden ze zichzelf... Of niet. Heel hard, heel cru maar het is niet anders.
Chiqa schreef:Waar staat dat dit dier al drie weken ligt te creperen?
Kan wel zien dat de meeste mensen hier echte stadmensen zijn
Mallodie schreef:Nou Chiqa, als je toch op een leuke manier wil discussiëren, antwoord dan EINDELIJK eens op mijn vraag aan jou.
Als dit dier geen lammetje was maar een veulentje dat er al 3 weken ligt? of een ander paard dat aan het sterven is door nalatigheid? (Je mijd die vraag telkens, antwoord je nou?) Ik ben echt benieuwd wat jou visie hierover te zeggen heeft
dejavu schreef:Hier worden de dieren in de uiterwaarden altijd in de gaten gehouden door de boswachter. Is er in die gemeente niet een boswachter? Of iemand van de milieu-politie die die dieren in de gaten hoorde te houden? Treurig, hoor. Jullie hebben wel je best gedaan, dus alle lof voor jullie.
Ik vind deze situatie niet met de natuur te vergelijken, het is geen oerwoud/steppe, maar gewoon in de bewoonde wereld Stadskanaal met dieren die behoren tot de gemeente.
Treurig voor het jonge dier.
Chiqa schreef:Je gaat dus persoonlijk worden Thaliaatjuh omdat de discussie niet loopt zoals je wilt?
Dan zal ik maar gaan temmen want dit is geen plezierige manier van discussieren.
Thaliaatjuh schreef:Oja, en ons vee krijgt echt medicijnen als dat mogelijk is, en anders laten we ze fatsoenlijk afmaken, en laten we ze niet gewoon zelf Creperenin NL kan dat nou eenmaal niet, op discovery channel wel..