Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Orange_peach schreef:ik kan eroverheen gelezen hebben ... maar zijn het poesjes of ook een kater?
quintusgl schreef:Bah, sommige mensen! Zo hebben wij gister een tam konijn in uit het bos gehaald.........
Jola schreef:Oei oei oei, wat zit ik hier te twijfelen. Heb altijd 3 katten gehad maar heb er vorig jaar 2 moeten afgeven![]()
Bengel die nu nog over is, is 11 jaar en ik weet dus niet hoe hij gaat reageren als er 2 van die hummeltjes bijkomen..... ff proberen is geen optie.
Zijn ze wel zindelijk S? Hoe oud schat je ze ook alweer? Geen vlooien?
Twijfel twijfel
silvana schreef:Jola schreef:Oei oei oei, wat zit ik hier te twijfelen. Heb altijd 3 katten gehad maar heb er vorig jaar 2 moeten afgeven![]()
Bengel die nu nog over is, is 11 jaar en ik weet dus niet hoe hij gaat reageren als er 2 van die hummeltjes bijkomen..... ff proberen is geen optie.
Zijn ze wel zindelijk Silvana? Hoe oud schat je ze ook alweer? Geen vlooien?
Twijfel twijfel
Jola je woont nog in de buurt ook,Ja ze zijn zinndelijk en ongedierte vrij.Ze komen van de E 10 plas in schoten.het lapje is iets banger als het zwartje wat zich al volkomen thuis voelt.Ze zijn 5/6 weken oud de oogjes kleuren net van blauw naar kattenkleur