Babynoortjes bijna 8 weken!(stripvorm) :')

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 08:21

crossmonster schreef:
Noren hebben wel degelijk een heel andere kop dan htk's :)
\
Kijk maar eens op mijn site http://www.catteryriwika.nl

Kittens hebben nog geen typische norenkoppen, hoewel saartje en swiffer wel al echt de norenneus beginnen te krijgen.

Buiten de vacht hebben ze ook andere vorm pootjes, sneeuwsokjes, pluimpjes aan de oren, grote oren en zijn ze forser gebouwt, hoger achterlijf en het karakter is gewoon SUPER :D

Wow inderdaad ja. Bij die grijs gekleurde bij het kopje poezen van jou zie ik heel veel verschil. Misschien doordat de eerste poes zwart is ik het moeilijker kan zien. Die grijze is echt super mooi! Die derde van de poezen vind ik de aftekening lijken op die van een htk, een aantal van je kittens zijn ook zwart met wit. Ik keek eerlijk gezegd alleen naar de kleur, vandaar dat ik dacht die lijkt op die van mij :+

Buster

Re: Babynoortjes bijna 8 weken!(stripvorm) :')

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 12:57

Wat een prachtige katjes zeg!
Mooie leuke koppies stuk voor stuk!
Wat heeft die Swiffer een aftekeningen zeg; geweldig!
Echt genieten van die jonge boel!

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 17:05

Chiqa schreef:
Cissy, zat even in je profiel te kijken maar dat poesje met die grote gele ogen en een grijs zwarte vacht, is dat ook een Noor?
Seleentje bedoel je? ja dat is ook een Noor maar een kleinere dan bijvoorbeeld Isami. Meer het modernere type, persoonlijk heb ik ze liever van formaat Isami ;) Seleentje is een tortie smoke, dat betekent dat haar hoofdkleur zwart met klein beetje rood is en ze heeft nog extra zilver. Alleen is ze als smoke een beetje mislukt, ze is te weinig zwart en dus teveel zilver,maar ik vind het prachtig!

1 vd kittens Saartje (en de moeder) van dit topic is ook smoke, dus ook zwart met zilver, mijn Seleentje heeft er dan nog rood bij omdat ze tortie (lapjeskat) is. Snap je het nog?

DUDIEFOREVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 05:10

Nou wat was het nou dat 'grijze met 2 pootjes' :)) .

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-09 08:22

Een duif :D

De overbuurman heeft duiven die hij elke avond even uitlaat, vinden de katten een leuk spektakel :D