Ik wil hier liever niet teveel over kwijt, als je meer wilt weten kun je me pben.
Isabonny
Geplaatst: 18-06-09 09:55
Aah, das jammer. Tja, het hoeft niet altijd te klikken. Reutjes zijn zowieso over het algemeen wat dominanter. Ik ben blij dat het met onze asielhond echt perfect is gegaan.
Als de hond niet te vertrouwen is in een gezinssituatie, misschien is hij dan wel nog voor de bewaking geschikt.
Jammer dat het niet gegaan is. Hopelijk vinden ze een passende plek voor hem.
Ik heb ook een opvang hond, en ik heb het de 1ste 2 maanden regelmatig zwaar gehad. Het heeft zeker 4 maanden geduurd voordat hij helemaal gesetteld was.
anca
Geplaatst: 20-06-09 13:02
wat erg jammer
wij hebben altijd herplaatsers en je moet ze minstens een jaar de tijd gunnen voor het echt jou hond is
wij hebben er nu weer een van anderhalf jaar oud --een herder-- en hebben hem nu 6 maanden
nog steeds zie ik veranderingen gelukkig wel goede
och wat jammer! Ik heb 6 straat/asielhonden....ze hebben inderdaad wat meer de tijd nodig zich aan te passen....en dat verschilt nog per hond. Maar ja,als jij hem onbetrouwbaar vond dan houd het op....je hebt het tenminste geprobeert! (bij mij is het altijd goed gegaan,maar ik heb geen kinderen en een hele stabiele rustige roedel,dan gaat het bijna vanzelf...)
lisa_pluisje
Geplaatst: 20-06-09 13:13
Letsdunit schreef:
Het is een Beauceron
Ik moet wel zeggen dat ik het best spannend vind en al even zoiets had van waar ben ik aan begonnen maar we gaan het gewoon proberen.