Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jesito schreef:Antheman schreef:2 weken met een zak?
Ik begin me een hele slechte huisvrouw te voelen
Geloof me met twee jack russels, een kat en vogels lukt dat echt wel.
En evengoed ziet het er hier af en toe uit als een varkensstal.
ThePast03 schreef:Chiqa schreef:Dus toch de Dyson maar wat voor verschil zou dat filter dan zijn met mijne die ik nu heb (Gewoon een rond filter met lamellen en serieus waardeloos schoon te maken!!) Als hij niet snel genoeg droogd is de stank nog erger.
Miele heb ik ook al over gelezen alleen de prijs van de stofzakken was erg hoog had ik begrepen, wat betalen jullie voor zo'n zak?
Ik ken geen andere zonder stofzuigerzakken dan Dyson dus weet het verschil niet. Ik kan je wel vertellen dat het absoluut niet stinkt en makkelijk schoon te maken is. Regelmatig uitschudden en af en toe even onder de kraan uitspoelen, is echt zo gebeurd.
Je hebt volgens mij ook een speciale Dyson stofzuiger voor huisdieren (dacht ik weleens gelezen te hebben).
Die Miele lijkt me 10x niets, dan heb je nog die dure stofzuigerzakken nodig en filters. Daar wilde ik nu juist vanaf.
Lysette schreef:Duur valt wel mee hoor, bij de aldi zijn ze regelmatig in de aanbieding. Voor een euro of 2 heb je dan 6 zakken. Je kunt heel wat zakken kopen voor je het prijsverschil met een dyson inhaalt.
Mijn ouders hadden ook een miele met een cats en dogs borstel. Ideaal ding en ijzersterk. De ouders van mijn vriend hadden en dyson en die was na 5 jaar al kapot.